Collega op de sportschool

  • 18 December 2020
  • 2 reacties
  • 688 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi!

Mijn moeder werkt al heel erg lang op een sportschool. Ik ben 3 jaar geleden begonnen met trainen daar, toen was ik 14 jaar. De personal trainer die daar werkt die heeft mij ontzettend geholpen en we zijn sinds een jaartje collega’s geworden want ik werk er nu ook.  Mijn moeder , de personal trainer en ik en alle andere collega’s  hebben een ontzettend leuke band en het is altijd erg gezellig. Door corona moeten we online filmpjes opnemen en ik moest met de personal trainer filmpjes opnemen. Ik was dus vanmiddag alleen met hem en hij wou me een knuffel geven, ik gaf hem dus een knuffel terug en dacht dat her gewoon voor mn verjaardag was ofzo want ik was eergisteren jarig. Na die knuffel wilde hij met zoenen en zat ie aan mn billen. Ik zei heel erg snel nee en hij stopte ook snel en schrok van mijn reactie. Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen aangezien ik geen ruzie wil want als ik het tegen mn moeder zeg wordt zij gegarandeerd super boos op hem (hij is volwassenen en heeft 2 kinderen). Maar ik wil onze band die we hadden als collega’s niet verbreken en wil het eigelijk gewoon vergeten, alleen ik zeg normaal alles tegen mijn moeder en wil niet dat ze denkt dat ik lieg……. Op de sportschool hangen ook camera’s en ik ben bang dat als die beelden uitlekken iedereen denk dat hij me dwingt om niks te zeggen wat niet het geval is. Ik weet het eventjes niet meer kan iemand me helpen? 

 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 6 (Plaats op het forum geen persoonsgegevens)


2 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Ik denk eerder dat hij bang is voor die beelden want als dat uitkomt loopt hij het risico dat hij zijn baan kwijt is.  

Als hij jou ermee chanteert of probeert te dwingen, dien dan vooral een klacht in bij de sportschool, dan zul je zien hoe snel het afgelopen is.

Hij zal zich inderdaad wel realiseren dat het een domme actie van hem was. Hij zal idd niet willen dat die beelden uitlekken want dan is hij de lul. Het is nu aan jou of je het hierbij laat of dat je het bijvoorbeeld aan je moeder gaat vertellen.

Je zegt dat je het voorval het liefst wil vergeten en dat je wilt dat de collega-relatie ok blijft. Dan zou ik ik het hierbij laten. Maar als je je er toch niet goed over voelt, zou ik het zeker vertellen. Ik zou me ook goed kunnen voorstellen dat dit voorval het samenwerken belemmerd omdat je je niet veilig bij hem voelt.

En aangezien hij een volwassen man is en jij minderjarig bent, zou ik het zeker melden want dan is het gewoon een viespeuk.

Maar goed, dit is jouw keuze, die kunnen wij niet voor jou maken.

Reageer