Hoi ik wil graag een buttplug dragen als jongen kan dit en of doen jullie dit ook? zoja waar en wanneer?
alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
As jou dat fijn lijkt noet je het gwn een dag thuis proberen en dan zou je als je het fijn vind later ook in het openbaar kunnen dragen suc6
Gr joey
Gr joey
Dankjewel ja het lijkt me heel fijn alleen weet niet hoe en wat
Misschien als je iets specifiekere vragen stelt kan ik je verder helpen
Gr joey
Gr joey
Ik wil graag een buttplug dragen kan dit?
en of dragen jullie een buttplug?
Zoja op welke momenten?
en of dragen jullie een buttplug?
Zoja op welke momenten?
Ja dat kan zeker zou niet weten waarom niet
Ik heb een stift die ik heb dicht gelijmt en die gebruik ik als 'dildo' alleen die is een beetje lang om als buttplug te dragen
En als ik een geschikte buttplug zou hebben zou ik die dragen wanneer ik kan dus bijv tijdens school als ik geen gym heb en voor het trainen zou ik hem ook uit doen
Gr joey
Ik heb een stift die ik heb dicht gelijmt en die gebruik ik als 'dildo' alleen die is een beetje lang om als buttplug te dragen
En als ik een geschikte buttplug zou hebben zou ik die dragen wanneer ik kan dus bijv tijdens school als ik geen gym heb en voor het trainen zou ik hem ook uit doen
Gr joey
dankje joey, hoe oud ben jij als ik vragen mag?
14
Als ik je verder kan helpen hoor ik het graag
Gr joey
Als ik je verder kan helpen hoor ik het graag
Gr joey
K zou er gwn een bestellen. Dan kun je m dragen wanneer je wil alleen wel oppassen met gym en sport enzo idd.
Xxx
Xxx
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.