Skip to main content

Als ik iets bestel op bijvoorbeeld AliExpress, moet ik dan gewoon het adres van zo'n ophaalpunt invullen? Of hoe werkt dat? Bij andere sites staat er dan 'kies hier uw ophaalpunt'.

Haai Geheimpje2005,

Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel ervaring met AliExpress. Een ophaalpunt is meestal een winkel bij jou in de buurt. Meestal als je een pakketje besteld kun je je eigen adres invullen, of inderdaad op een ophaalpunt, dan krijg je een adres aangewezen waar het wordt bezorgd. 

Hopelijk heb je hier wat aan!

X Loes

Haai Geheimpje2005,

Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel ervaring met AliExpress. Een ophaalpunt is meestal een winkel bij jou in de buurt. Meestal als je een pakketje besteld kun je je eigen adres invullen, of inderdaad op een ophaalpunt, dan krijg je een adres aangewezen waar het wordt bezorgd. 

Hopelijk heb je hier wat aan!

X Loes

Bij AliExpress zie ik de optie 'bezorg op een ophaalpunt' niet en bij bol.com ook al niet

Bij AliExpress zie ik de optie 'bezorg op een ophaalpunt' niet en bij bol.com ook al niet

Dan kan het zo zijn dat dat niet mogelijk is en je het thuis moet laten bezorgen.

X Loes

Ik bestel vaak m'n seksspelletjes via bol.com maar laatst een XL buttplug besteld en anale kralen. Gewoon naar huis laten sturen en er stond niks geks op het pakket waardoor iemand kan denken dat het speeltjes zijn dus wees niet bang. Was het geval bij mijn verkoper tenminste, moet je ff opzoeken "siswet store" die verkoopt goeie anale speeltjes en levert anoniem! Veel plezier

Reageer