Vraag

Buttplug

  • 22 August 2018
  • 21 reacties
  • 6437 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een tijdje geleden met een buttplug naar school gegaan en ik vond dit heel heel heel erg geil... is dit raar of hebben sommige mensen hier dat ook wel eens gedaan?

21 reacties

Ik wik dit eigenlijk ook maar konnen mensen dat zien? En elke stap die je zet voel je hem tocg zitten? En al ga je zitteb?
Nee je zag niks denk ik... ik vond het wel een geil idee als iemand het op viel maar dat is natuurlijk niet handig enzo
Wat is dat?
Badge
Ik zou dat ook wel willen maar weet niet waar ik het moet kopen
Zoek het ff op internet als je wil weten hoe het eruit ziet
Badge
Zal ik doen maar kun je dat gewoon mij kruitvat of Etos ofzo kopen
Denk je??!
Ik betwijfel dat heel erg, ik denk je het verkeerde voor je houdt
Heb het oom een keer gedaan maar dan met een 9 inch verstelbare vibraotor niemand zag wat maar je moet m gwn uit zetten als je gaat zitten en ja je voelt hem dat is het lekkere deel
Ja precies, het idee vind ik ook heel erg geil om de een of andere reden
Maar ik heb ook een sex toy packet met bijvoorbeeld 2 buttplugs een dildo een vibrator en een prostaat vibrator
Badge +3
Johnathan gebruik je dat allemaal? En waar heb je dat gekocht? En hoe duur
Ik ben het ook van plan een keer te doen
Zelf vind ik een penis of namaak penis wel lekker maar wel met glijmiddel❤
Oeh dit heb ik een keer gedaan met zon opblaasbare en elke keer dat ik ging zitten werd hij iets groter, thats so amazing

ik loop vaak met de butplug

Badge

Ben je een jongen of een meisje

Reputatie 3
Badge +3

ik ben een meisje en ik heb dit idee ook een keer gehad maar heb het nooit geprobeerd want als iemand het ziet is dit echt heel erg schamend 

Ben 1 keer met een buttplug naar de winkel geweest. Had toen een losse broek aan dan weet je zeker dat niemand het ziet. Op een bepaald moment kwam hij er een beetje uit en ben toen even gaan zitten om hem zo terug te duwen. Vond het best spannend.

Badge

wat een goed idee ja als ik iemand zie die een buttplug heeft zeg ik altijd verstop je achterste even wat beter en dat werkt altijd voor meiden die het in hebben dus suc6 met jou buttplug

 

Ben 1 keer met een buttplug naar de winkel geweest. Had toen een losse broek aan dan weet je zeker dat niemand het ziet. Op een bepaald moment kwam hij er een beetje uit en ben toen even gaan zitten om hem zo terug te duwen. Vond het best spannend.

 

Als je hem ingebracht hebt, even diep  door de hurken gaan, de heupen even bewegen en als hij dan blijft zitten gaat hij later niet glijden.

Ik heb een kleine juweelplug, gebruik een klein beetje vaseline om hem in te brengen en ga zelfs met de plug in zonder onderbroekje in een kort rokje of jurkje  op stap.

En heb hem in de 2 jaar dat ik hem draag nog nooit verloren.

Reageer