Vraag

Butplug voor jongens

  • 5 April 2020
  • 4 reacties
  • 448 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyhoi,

 

Dit is waarschijnlijk een hele rare vraag, maar ik zou graag een butplug of iets wat daarop lijkt willen hebben zonder dat mijn ouders erachter komen. Hoe kan ik dit doen.

 

Als jullie vragen/info nodig hebben dan stel je ze maar.

 

-ILikeAnime


4 reacties

Badge

Probeer het eerst anders met een elektrische tandenborstel of een deofles. Kan je eerst kijken hoe het voelt.

Als je het echt wil kan je het met cadeaudbonnen kopen en laten bezorgen op een afhaalpunt.

Veel succes

Eerst met een deofles of tandenborstel proberen is geen goed idee, gebruik alleen dingen die er voor gemaakt zijn. Je kan wel eerst 1 vinger doen ofzo en daarna 2 of 3 vingers om te kijken hoe je het vind.

 

Cadeaubonnen kan je wel gebruiken inderdaad, en dan op een afhaalpunt en dan kan je het daar ophalen. Of je besteld het als er iemand in je gezin bijvoorbeeld bijna jarig is, dan kan je zeggen dat het een cadeau is als ze het pakje zien.

 

Succes en houd ons op de hoogte!

Wat ik zou doen is het laten bezorgen op een afhaalpunt en als je ouder het karton dan misschien in de vuilnisbak zien kan je zeggen dat het voor een verjaardag voor een vriend van je is en dat je het zelf hebt ingepakt

Groetjes

Probeer het eerst anders met een elektrische tandenborstel of een deofles. Kan je eerst kijken hoe het voelt.

Hey,

 

Ik heb een deofles gebruikt en dat voelde heel goed. Ik heb het nu al een paar keer gedaan en ik ben klaar voor iets 'professioneels'.

 

-ILikeAnime

Reageer