Skip to main content
Hey ik ben een jongen van 15 jaar en trek me 2 tot 3 keer per dag af en kijk voor meer dingen nu zag ik op het internet dildo's en butplugs is het gay als ik dit gebruik
Heej Dragonite.

Om eerlijk te zijn vind ik van wel. Als je graag Anaal gebruik wilt maken van Dildo's of Butplugs zo je wel eens Homoseksueel kunnen zijn..

Maar als je bijvoorbeeld verliefd bent / Valt op meisjes ben je al geen Homo meer maar Misschien wel Bi.

Wacht het een tijdje af en de tijd zal het leren! Je komt er vanzelf achter!

Greetzz

You Can Do It!
Butplugs enzo heeft naar mijn mening niks met gay te maken. Gay ben je alleen als je op jongens valt. Ik vind hier niks gays aan. Maar misschien is het iets wat meishes meer doen dan jongens en lijkt hett daardoor raar.
niks gays aan. het genot onstaat wanneer je je prostaat aanraakt en dat heeft niks me je geaardheid te maken. de enige reden waarom ik het zelf nog nooit gedaan heb is omdat het me nogal pijnlijk lijkt.

neen het is totaal niet gay, ik zou het kopenĀ 

neen het is totaal niet gay, ik zou het kopenĀ 

For is 5 jaar geleden geplaatst

Ik vind het eerlijk gezegd wel gay, want als je iets in je anus krijgt dan kan dat alleen bij een homo. Want bij hetero's is er niks wat in de anus gaat. Een meisje heeft geen pik namelijk. Dus naar mijn mening is het wel een teken dat ie bi of gay bent.

Reageer