Skip to main content

Buiten seks met oudere meid

• August 2, 2020
  • 1 reactie
  • 1673 Bekeken

Gister is iets best raars gebeurd en ik wou het even ergens delen, en vind het te genant om met vrienden het er over te hebben.

Gister vroeg een meid die ik nauwelijks ken, of ik met haar wou blowen. Normaal zou ik nooit ja hebben gezegd maar ik had zin om te blowen, Dus ik daar naar toe fietsen beetje gepraat met haar en geblowt. En ze zit echt tegen me aan, zonder dat ik het doorhad zat ik constant met mijn hand bij haar boven been etc.

Toen op een gegeven moment keek ze me aan en ik dacht fuck it, en ik zoende haar. Ze zoende me terug en eigenlijk vanaf dat moment is het steeds verder gegaan. We zaten buiten in een parkje (Het was 1 uur ‘s nachts ofzo).  We waren al echt lang aan het zoenen en toen ging ik met mijn hand in haar broek, en toen deed ze zelf haar broek uit en heb ik haar lopen vingeren.

Terwijl ik dat deed kwam er ineens een man met zijn hond langs lopen, was echt super ongemakkelijk. Dus toen zijn we t bos in gelopen en hebben we buiten sex gehad. Zij is 18 ik 16. 

Maar het voelt zo apart nu, ik kende haar helemaal niet eens, en we hebben buiten sex gehad..

to be honest voelde ik me gewoon vies er na…

wat zijn jullie meningen?

1 reactie

• August 2, 2020

Tja, ik zou zelf geen seks hebben met iemand die ik nauwelijks ken. Ik snap dat je je daar achteraf ook niet zo goed bij voelt. Maar het is nou eenmaal gebeurd. Je kunt het niet ongedaan maken. 

Ik zou er dus verder niet te erg meer mee zitten en het gewoon accepteren, negeren, en asap vergeten. Je kunt er toch niets aan doen.

Groetjess