Skip to main content

Ehhm.  Hallo!

Ik schaam me er voor maar soms heb ik de drang om buiten te masturberen.

En dan word ik bang dat ik heel raar ben ofz maar ik raak er heel gestressed van!

Iemand tips?

heeey

 

ik kan wel een beetje begrijpen dat je hier de aandrang voor hebt, zelf heb ik dat niet. ik zou het alleen niet aanraden aangezien dat wettelijk wel strafbaar is. ik zou gewoon kijken voor andere manieren om te masturberen die misschien zelfs beter zijn.


Het is in die zin niet raar dat je daar over na denkt, dat doen wel meer mensen, daar hoef je je dus niet voor te schamen. Desalniettemin moet je het niet doen aangezien het  strafbaar is.

Een drang kan lastig zijn, maar probeer de controle te behouden door bijvoorbeeld aan iets anders te denken. You got this! :)

Met dank aan @xLisa, hier het wetsartikel:

Onder schennis van de eerbaarheid, ook wel wordt verstaan het handelen in strijd met de openbare zeden. Het gaat om gedrag waardoor de openbare zeden of de openbare zedelijkheid kan worden geschonden. Bij schennis van de eerbaarheid moet u onder andere denken aan een potloodventer, of iemand die in het openbaar masturbeert of de liefde bedrijft met een ander. Strafbaar is gesteld iedere vorm van schennis van de eerbaarheid (art. 239 Sr).

Bron


Hey!

Het is niet gek dat je er over nadenkt. Alleen zou ik het niet doen omdat het wettelijk strafbaar is. Als je eraan denkt zou ik gewoon even naar een toilet gaan. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Groetjes!


Het is strafbaar, dus ik zou het echt niet doen...


Het zou kunnen dat je die dwang hebt alleen denk ik zelf dat het beter is om het thuis te gaan doen. 

Het is namelijk strafbaar om dat te doen in het openbaar.

Dus ik zou het niet doen. 

Groetjes Anoniem.


Hoi Geennaamnoemen.

 

Het is niet raar dat je hier over na denkt. Ik denk niet dat je de enige bent en je hoeft je er niet voor te schamen! Je moet  het alleen wel houden bij denken en het niet gaan doen. Het is namelijk strafbaar om dit in het openbaar te doen.

 

Groetjes van mij!


Reageer