Vraag

buiten fappen

  • 13 March 2021
  • 7 reacties
  • 894 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey iedereen, ik zoek een spannendere manier om af te trekken en mij is verteld dat buiten spannend is weet iemand nog leuke plekken?


7 reacties

Reputatie 2
Badge +2

In de trein ofzo, in het bos, in je tuin...

Badge

vroeger toen ik 12 was rukte ik mij af voor een ganse klas tijdens het omkleden bij zwemmen, nadien een keer samen gedaan met een vriend op de schoolbus

 

en in het middelbaar en nu heb ik het al bijna overal gedaan, op school, trein, bus, bushokje op straat, bos/park/speeltuin, in auto,...

Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Ik vraag me echt af hoe je dat durft! Ik vind het al spannend om het in mijn bed te doen, zonder dat mijn ouders binnen komen!

Je moet wel een makkelijke broek aantrekken die je snel weer kunt ophijsen als er iemand aankomt. 

Ergens in een rustig park of bos zou ik als eerste doen.

vroeger toen ik 12 was rukte ik mij af voor een ganse klas tijdens het omkleden bij zwemmen, nadien een keer samen gedaan met een vriend op de schoolbus

 

en in het middelbaar en nu heb ik het al bijna overal gedaan, op school, trein, bus, bushokje op straat, bos/park/speeltuin, in auto,...

Waar zou je aanraden om als eerste te doen vind het best spannend

Badge

Pak een plek waar niemand komt

Badge

in het bos! of je doet echt iets zieks en doet het in een openbaar pashokje ofzo XD

Reageer