Skip to main content
Vraag

buiten aftrekken waar mensen lopen

• October 24, 2025
  • 15 reacties
  • 1227 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik trek sinds een tijdje best vaak buiten af en dan hoop ik dat mensen het zien is dit raar of hebben meer mensen dit 

15 reacties

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 24, 2025

eh nee.. ik ken dit niet.. waarom trek je buiten af?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 24, 2025

Omdat ik dat gewoon heel geil vind om buiten te doen en dat mensen het zien dan 

Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 24, 2025

Eens met ​@Misty. 

Ik geloof zelfs dat het strafbaar is.

• October 24, 2025

@Cas12345  ik snap het idee en het is ook spannend en geil.  Ik doe het ook vaak maar wel waar mensen me niet kunnen zien. Ik denk ook dat er veel mensen zijn die het wel grappig vinden ofz maar echt niet iedereen en ik denk ook wel dat veel mensen het begrijpen tot een bepaalde leeftijd en niet zo snel de politie bellen

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 24, 2025

Kijk maar uit: als je betrapt wordt bij een speeltuin of school krijg je grote problemen.  Ook zijn er mensen die misschien geen prijs stellen op het zien van een rukkende jongen en daar agressief op reageren. Doe het gewoon thuis, zou ik zeggen.

Anoniemmemeid
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 24, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Cas12345 Ik zou dit niet doen en gewoon thuis doen, het is strafbaar en mensen kunnen de politie bellen als ze dat zien. Ik snap dat het opwindend is maar fantaseer misschien i.p.v het te doen

• October 25, 2025

Ik zou er meteen mee ophouden want als je dit begint te doen zal je het, als je volwassen bent ,ook nog  steeds doen en dan word je een potloodventer zoals dat heet.      
https://www.ambtadvocaten.nl/kennisbank/schennis-van-de-eerbaarheid     
Schennis van de eerbaarheid is een delict dat in het Nederlandse strafrecht is geregeld in artikel 239 van het Wetboek van Strafrecht. Het betreft handelingen die als onzedelijk of seksueel ongepast worden gezien in een openbare of voor het publiek toegankelijke ruimte. Het gaat hierbij om gedragingen zoals publieke naaktheid met een seksuele lading, openbare seksuele handelingen of andere handelingen die de zedelijkheid van anderen aantasten. Daaronder vallen handelingen die de normen op grove wijze overtreden, zoals exhibitionisme, publieke masturbatie of andere openbare seksuele uitingen. 
Wordt bestraft met gevangenisstraf tot drie maanden of een geldboete van de tweede categorie (max 5150 euro). 

Plus dat je familie, vrienden, school, werk het ook te weten komt! Wat jij doet is dus idd “raar” en strafbaar. Ophouden zou ik zeggen

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 30, 2025

Doe het gewoon thuis want niet iedereen word er blij van om een random aftrekkende jongen in het openbaar te zien 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 10, 2025

Niet doen. De reacties van voorbijgangers zijn niet te voorspellen: sommigen lachen je misschien uit, anderen schrikken en nog anderen worden wellicht agressief.  Je zult geen enkele positieve reactie krijgen en in het slechtste geval pakt de politie je op en sta je overal bekend als dat vieze rukkertje in het bos.  Zoek een andere hobby.

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 10, 2025

Denk je dat mensen het leuk vinden om jou te zien aftrekken? Stop hiermee. Het is raar en strafbaar!

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 10, 2025

@Cas12345 of misschien word je wel gezoen door een pervert die zich dan vergrijpt aan je. Dat wil je waarschijnlijk ook niet.

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • November 10, 2025

@Cas12345 Doe dit het beste thuis of waar niemand je ziet.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 11, 2025

Ik vindt dit best geil hoor

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 9, 2026

cas stel je voor dat ik je zou tegen komen en dan fotos zou maken en die dan verspreiden zou je dat dan leuk vinden dat veel mensen je kunnen zien? dus stop ermee want andere kinderen kunnen je misschien ook zien en vinden het misschien wel erg raar.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 9, 2026

Ik zou het eerlijk gezegd niet aanraden, omdat het ten eerste illegaal is en als iemand je betrapt (bijv door een camera) kan je een boete krijgen en ten tweede je loopt risico dat iemand het ziet en daarvan foto’s maakt en het gaat verspreiden en als laatste is het ook voor degene die het per ongeluk ziet niet fijn.