Vraag

buiten aftrekken

  • 5 May 2021
  • 7 reacties
  • 530 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben van plan in de komende dagen een x buiten te gaan aftrekken.…

Iemand tips waar (liefst lekker spannend)


7 reacties

Badge

Bericht aangepast door De Kindertelefoon vanwege overtreding forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om.

Dit is dus totaal echt niet cool en chill enzo.

Als iemand je ziet kan hij of zij (of welke pronouns ze hebben) emotionally scarred zijn. [Zin verwijderd door De Kindertelefoon]

En stel je doet het toch doet het dan op de begraafplaats. Krijgen die oudjes toch nog wat spannends te zien.

Badge

Bericht verwijderd door De Kindertelefoon vanwege overtreding regel 12. Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic.

 

Doe dit gewoon maar niet ok, het is namelijk gewoon strafbaar.

Artikel 239 Wetboek van Strafrecht

Voor als je er nog een korte toelichting bij wilt:

Onder schennis van de eerbaarheid, ook wel wordt verstaan het handelen in strijd met de openbare zeden. Het gaat om gedrag waardoor de openbare zeden of de openbare zedelijkheid kan worden geschonden. Bij schennis van de eerbaarheid moet u onder andere denken aan een potloodventer, of iemand die in het openbaar masturbeert of de liefde bedrijft met een ander. Strafbaar is gesteld iedere vorm van schennis van de eerbaarheid (art. 239 Sr).

Bron

Badge

Doe het in mijn buurt er zijn veel spannende plekjes

Reputatie 2
Badge +4

Hii! Ik zou het niet doen het is namelijk strafbaar, je kan het beter thuis doen.

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Dvdv,

 

Als ik jou was zou ik dit niet in het openbaar doen, dit is namelijk strafbaar. Ik zou het liever gewoon thuis doen. Als je het dan toch doet, zou ik het op een plek doen waar weinig mensen zijn.

 

Groetjes,

Anoniempje2222

-Onnodige quote verwijderd-

Doe het waar niemand het ziet

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. forumregels 6 en 7

Reageer