Skip to main content
Vraag

BSDM en vibrator

• January 20, 2026
  • 2 reacties
  • 490 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hii, 

Ik ben best wel getraumatiseerd geraakt zaterdag en heb eindelijk een beetje de rust gekregen om het een plekje te kunnen geven en er over te schrijven... 

Ik heb eerder al beschreven dat ik verkracht wordt door mijn vriendje. Zaterdag kwam ik bij hem thuis, we zouden samen met wat vrienden een filmavond hebben, hij vroeg mij of ik twee uur eerder kon komen om alles samen voor te bereiden. 

Toen ik bij hem thuis kwam, gingen we eerst naar boven, daar zouden de spullen liggen zei hij. Toen we zijn kamer inliepen, duwde hij mij op zijn bed en hield hij mij stevig vast terwijl hij mij vastbond. * stuk tekst weg gehaald door de kindertelefoon door forum regel 6*

Het was verschrikkelijk. Ik heb geen idee hoelang het heeft geduurd, maar het was zo traumatiserend... 

Uiteindelijk heeft hij gestopt en haalde hij de vibrator eruit en blinddoek van me af. Toen heb ik nog een tijdje vastgebonden gelegen en ging hij mij nog neuken. 

Een uur later ongeveer kwamen de vrienden en deden we alsof er niks gebeurd was... Ik weet niet hoelang ik dit kan volhouden... Ik wil niet meer leven en zie het nut er niet meer van... Kan iemand mij helpen? 

Liefs Sara 

2 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 20, 2026

Ga naar de politie, doe aangifte wegens verkrachting en vraag een contactverbod.  Hij is een misdadiger.

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 20, 2026

Zorg ervoor dat hij misschien zelfs in de jeugdgevangenis belandt. Oprecht zielig voor je.