Skip to main content
Vraag

Broertje van 10 had seks

• April 17, 2020
  • 15 reacties
  • 5120 Bekeken

Hoi.

Mijn broertje van 10 jaar heeft seks gehad met 3 meisjes uit zijn klas.

Het spijt me als dit ongeloofwaardig klinkt, maar dit is waar. Ik heb het alle 3 gezien. Geen bewijs, maar gezien. Ik ben de enige die hiervan weet en ik loop er al een jaar mee rond. Moet ik dit vertellen aan iemand?

15 reacties

• April 17, 2020

Net wat jij wil, alleen als het wil zeggen. Doe het dann aan iemand die je vertrouwt en het niet doorverteld. Anders breng je je broertje in de problemen. Je ouders kan maar vind je broertje niet zo leuk denk ik

Kies zelf maar

• April 17, 2020

Tja, ik vind het beter als ik het niet vertel, maar ik ben als de dood dat hij meisjes gaat verkrachten.

• April 17, 2020

Begin er anders een keer over met je broertje als je ouders er niet zij kijk hou hij reageert als hij boos word laat hem en als die normaal reageert vraag het hem dan. En praat er over door 

• April 18, 2020

Begin er anders een keer over met je broertje als je ouders er niet zij kijk hou hij reageert als hij boos word laat hem en als die normaal reageert vraag het hem dan. En praat er over door 

Goed idee

• April 18, 2020

Heyo,

Het is niet erg dat je broertje al seks heeft met klasgenoten. Het is in mijn ogen wel erg jong, maar zolang hij het veilig doet en luistert naar wat hij en de meisje(s) prettig vind en kan stoppen als het te ver gaat is er niks verkeerd aan.

Waarom zit je hier zo mee? Je loopt er dus al een jaar mee rond. En je bent bang dat hij meisjes gaat verkrachten. Waarom denk je dit? Wat is jou idee daarachter? Hoe komt het.

Je zou het met hem erover kunnen hebben inderdaad. Als je dat fijn zou vinden. Om naar je ouders toe te gaan vind ik een beetje onnodig. Zij hoeven toch niet te weten wat voor seksleven je broertje heeft. Je zou het zelf ook niet fijn vinden als jij seks hebt met iemand en je broertje daarom het vertelt aan je ouders. 

Dus praat er met je broertje over, of laat het gaan.

See ya!

Spookyzx. 

• April 18, 2020

Ik ga ervanuit dat je broertje geen condoom gebruikte. Omdat ik me niet kan voorstellen hoe hij eraan gekomen zou zijn. Als hij dit wel heeft gedaan, erg goed. Als hij dit niet heeft gedaan zou ik gewoon tegen hem zeggen dat hij dit niet moet doen zonder condoom en hem uitleggen wat dat is als hij dat niet weet.

Desnoods koop je een pakje condooms voor je broertje als hij dit zelf niet durft. 

Want het zou wel rot zijn als hij dadelijk sperma krijgt en op deze leeftijd een meisje zwanger maakt. Dat wil je hoe dan ook voorkomen

• April 19, 2020

heeft ie überhaupt al voorvocht? 

• April 20, 2020

Voor duidelijkheid; hij weet volgensmij niet eens wat condooms zijn. Hij heeft het niet veilig gedaan, 100% sure. De rest weet ik niet. Ik ga het niet vertellen want zo kan ik gewoon niet zijn tegen hem.

• April 20, 2020

Houd het voor jezelf en breng je broertje niet in de problemen. Alleen als hij het nog een keer doet kun je er iets van zeggen. Ik denk dat hij er achter is gekomen dat hij meer kan dan alleen maar plassen met z’n piemel

• April 20, 2020

Yep. Jongens ook..

• August 22, 2020

wouw! zo jong, ik zou dat wel ff vertellen aan je ouders. zeg dat je het niet durfde te vertellen. dit is wel echt heftig, en die meisjes kunnen daar wel spijt van hebben dus ik zou ook ff met hun ouders gaan praten om zeker te zijn.

groetjess

anonymous

• August 23, 2020

Weet je broertje dat jij het gezien hebt?

• August 23, 2020

Ja, maar hij is er nooit op terug gekomen. Ik denk dat ie er zich voor schaamt, dat snap ik wel o.o

• August 23, 2020

Ik denk dat ik het er gewoon bij ga laten, anders is het toch alleen maar problemen. Als ik dit later terug zie komen ga ik het zeker met m bespreken, dat hij condooms moet gebruiken.

Heel erg bedankt voor jullie reacties!!

• September 8, 2020

Ik denk dat ze gewoon vadertje moedertje aan t spelen waren