Skip to main content

Hoi,

ik kwam vandaag uit de douche en als ik dan naar mijn kamer op zolder loop kom ik langs de slaapkamer van mijn broertje en vandaag toen ik uit de douche kwam stond zijn slaapkamer deur ineens en zat hij achter het bureau die naast de deur staat. Maar normaal staat de deur altijd dicht als die op de kamer is dus ik vond t al vreemd, en wanneer ik langs zijn kamer loop zie ik zijn telefoon onder n broek liggen met de camera naar de deur opening gericht. En nu loop ik altijd naakt naar mijn slaapkamer maar het vervelende was dat ik nog wat uit de kast pakte en dat zie je vanuit zijn deur opening. Maar had dus niet door dat hij mij blijkbaar stiekem filmde pas toen ik langs liep zag ik wat liggen. Dus toen ik later op de dag alleen thuis was heb ik toch even in zijn gallerij op zijn iPad gekeken en daar stond idd dat hij mij heeft gefilmd en had ie screenshot van mijn penis gemaakt uit Het filmpje weg. Is dit normaal hebben jullie dit wel eens meegmaakt? En waarom zou die mij filmen wil die mij graag naakt zien? En wat moet nu doen? Hij is 16 en ik 17

Hii,

Ik heb dit gelukkig nooit meegemaakt want het is echt niet oké dat je broertje je stiekem filmt als je bloot uit de douche komt lopen! Hij is ook al 16 dus hij weet ook echt wel dan dit niet oké is zou je denken..

Je zou het een keer met hem kunnen bespreken want het lijkt mij echt heel onprettig voor je dat hij dit doet en je mag hem dat best vertellen. Je kan dit ook met je ouders bespreken zodat die hem er op aan kunnen spreken want wat hij doet is echt fout en je ouders kunnen je denk ik ook wel verder helpen.

Groetjess van ItsJustMe <3

Ik denk dat hij gewoon graag wil weten hoe jij er naakt uitziet en natuurlijk hoe groot je piemel is enzo. Dat hij dat alleen maar wil weten en verder misschien geen bedoelingen mee heeft 

Vraag het hem gewoon toch?

Hoi, is dat hetzelfde broertje met die grote pik op zijn ipad?

Ik zou hier wel wat mee doen want straks gaat hij misschien het filmpje wel verspreiden onder zijn vrienden dus dit is echt niet oke.

Reageer