Skip to main content

Broers of zussen naakt zien

• May 27, 2020
  • 8 reacties
  • 6713 Bekeken

Hallo iedereen,

Ik zit nu iets meer dan een dag op het forum en ik zie heel veel mensen die hun broers of zussen nog nooit naakt hebben gezien. Voor mij is dit heel normaal, ik was benieuwd hoe dit bij jullie zat. Is het voor jullie normaal om je broer of zus naakt te zien. Zo nee, laat me dan ook weten waarom.

Groetjes

(ps zelf ben ik een jongen van 14 en heb 2 oudere zussen)

8 reacties

• May 27, 2020

Wij zijn thuis naturistisch opgevoed, m’n ouders zie ik niet zo vaak naakt. Maar m’n broertje van 10 en ik zijn heel vaak naakt zeker met deze temperaturen. S morgens douchen wij ook vaak samen (broertje en ik dan) 

• May 29, 2020

Ik zie mijn zusjes altijd naakt ik ben de enigste jongen en dan me 2 zusjes ze zitten altijd naakt in hun kamer of lopen naakt door het huis bij slaap feestjes zijn ze ook altijd naakt en ze douchen ook met vriendinnen van hun echt altijd naakt op zich wel leuk ik word er heel snel geil van 

• May 29, 2020

k vind t ni erg om lkaar naakt te zien. ga ook altij mt mn zusje 11 same in de douche en wasse we lkaar k krijg altij n stijve mr da vinde we ni erg. t is maar een piemel…

static-x

• May 29, 2020

@XxXteddyXxX 

Ik zou wel een keer op zon slaapfeestje willen komen:smirk:

• May 29, 2020

Hoi! 

Vroeger was het wel normaal om bij je zus in bad te zitten ofzo

Zodra je in de puberteit komt vinden de meeste meiden het irritant om naakt gezien te worden

Maar vroeger zag k ze vaak naakt nu niet meer

• May 29, 2020

Ja @Lillyy22 ik weet precies wat je bedoeld

• August 21, 2020

hoi bij mij is jou lichaam iets dat alleen jijzelf en je moeder mag zien voor derest niemand ahahahha 

• August 21, 2020

Ik zie m’n jongere broertje en oudere broer dagelijks naakt