Skip to main content

hallo ik ben sara ni me echte naam en k ben bijna 13 jaar en ik heb een vraag

 

even wat info:

ik ben 12

broer is ook 12 wnt we zijn tweeling

stiefbroer is 14

 

gisteren was ik bezig met de afwas omda me moeder zei da k da moest doen en toen ik klaar was ging ik naar boven om wat te chillen en ik hoorde een geluid uit de kamer van me broer komen, het was zo iets dat leek op ‘ahh’ en ik wist nie wat dat was tot ik vandaag wat dingen opzocht. toen gluurde ik door de deur en ik zag da me broer  en me stiefbroer naakt waren en dat me stiefbroer zn penis in me broer stak, door de lessen op school weet ik nu ook wel wat ze daar deden en ik zei tegen mezelf kom ga weg van daar maar ik bleef te lang staan en me stiefbroer zag me en hij kwam naar me toe en trok me de kamer in, hij vroeg wrm ik aan t kijken was maar ik wist niet wat ik moest zeggen want ik keek de hele tijd naar zijn zaakje daar beneden. toen zei ie o ik snap het al en hij begon me aan te raken en me kleren uit te doen. het was best wel spannend dus ik deed niets, toen begon ie mn vaggina te likken en ik moest ook kreunen. Dan hebben we alle drie seks gehad

 

maar me vraag  is is dat wel normaal en mag dat wel

 

ik vond het best wel lekker en wil het nog is doen

Als jij je er comfortabel bij voelt en het lekker vind zeg ik dat het jouw keuze is


maar is het dan niet illegaal als mn stiefbroer seks met ons heeft want we zijn nog maar 12


@saralunaaaa in een ander topic laat je net als reactie achter 

dus daarmee geef je jezelf dan toch al antwoord???

 

En mijn mening, zorg dat je nooit iets doet met familie, ook geen stief! Je geeft ook aan dat jullie 3en seks hebben gehad, en dat zou ik ook niet doen, je krijgt er uiteindelijk alleen maar problemen mee en het is ook geen gezonde relatie!

 


@TikTak 

 

Je hebt het verhaal precies nog niet mee. Ik vroeg of dat het illegaal was door de leeftijd. Niet doordat het mn stiefbroer is.


Het maakt toch niks uit? Het is illegaal om seks te hebben met familie volgens mij. Trouwens hoezo zou je dat doen? Het is misschien wel spannend maar je kan er echt in problemen komen. Je bent toch niet verliefd op je broer of je stiefbroer? Anders zou ik het misschien wel een beetje begrijpen


@TikTak

 

Je hebt het verhaal precies nog niet mee.

Ik snap je helemaal, alleen jij jezelf waarschijnlijk niet...😊  In een vorig topic laat je de TS weten het wel oke te vinden want het is geen bloedverwant…

Hier heb je het niet over illegaal, maar of het normaal is en of het mag? Hier heb ik je een antwoord op gegeven.

Ik vroeg of dat het illegaal was door de leeftijd. Niet doordat het mn stiefbroer is.

Het is niet illegaal maar verre van verstandig!Mijn mening a heel vaak en duidelijk bij vele andere topics over dit onderwerp kenbaar gemaakt. Maar het maakt toch niet uit wat ik of een aantal anderen hier op het forum voor mening hebben en er over denken, want zodra het een antwoord is wat jij/jullie niet perse hadden willen horen krijgen ik/wij de wind van voren, dus ja…

Maar nogmaals je hebt in je vorige topic al een antwoord op de vraag in deze topic gegeven!?.😊

 


Reageer