broer betrapt op aftrekken

  • 18 April 2021
  • 10 reacties
  • 3744 Bekeken

Badge

hi iedereen

ik heb pas m’n broer betrapt. hebben jullie ook een keer een familielid of vriend betrapt? en wat hebben jullie toen gedaan? bij mij zat het zo, ik kwam zijn kamer binnen omdat ik hem moest roepen, en hij sliep maar had z'n lul nog in zijn hand en er lag nog sperma op z’n buik. ik heb hem toen wakker gemaakt en ben toen weer weggegaan, en ik weet ook niet of hij het doorhad dat ik het heb gezien.

alvast bedankt voor jullie antwoord!!!


10 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Heb ik nog nooit gehad

Reputatie 2
Badge +1

@Boyonbekend  ik heb nog nooit iemand betrapt. Maar aan de hand van jou verhaal denk ik dat hij wel doorhad dat jij wat zag. Maar als ik jou was zou ik er gewoon niet over beginnen en als hij het aan je vraagt kun je gewoon zeggen dat je het inderdaad zag.

Groetjes

Ik zou het gewoon laten voor wat het is, waarschijnlijk is het voor jullie beiden een beetje ongemakkelijk.

Een tip: klop voortaan eerst even aan! Mocht hij niet reageren dan klop je harder. Zo voorkom je ongemakkelijke situaties en respecteer je een ander’s privacy. :)

Badge

hi.

ik heb toen ook een paar keer aangeklopt, en ook best wel hart geroepen:joy: , maar hij gaf geen reactie. hij slaapt nog al diep.:grinning:

Hoi,

Ik (15) heb mijn neef (15) een keer betrapt op aftrekken tijdens het logeren. Ik zag namelijk zijn hand onder de deken op en neer gaan. Toen trok ik de deken eraf en zag dat hij aan het aftrekken was. Toen kreeg ik een stijve en ging me ook aftrekken. We gingen dus samen aftrekken. 

Ouders waren trouwens niet thuis en we zijn allebei gwn hetero.

Reputatie 2
Badge +4

Ik heb nog niemand betrapt ( gelukkig)

Badge

Helaas al meerdere keren mijn vader betrapt. Ik kwam dan nog onverwachts beneden. Heb m zslfs letterlijk een x nog met zn penis buiten de broek gezien😖

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Boyonbekend, 

 

Ik heb een keer mijn broer betrapt op aftrekken, hij was in slaapt gevallen, terwijl hij aan het aftrekken was! Ik heb het die dag nog tegen hem gezegd, hij vond het niet erg, maar hij let nu wel beter op! 

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Badge

Hi

bedankt voor jullie reactie!!! nog andere mensen die zoiets hebben meegemaakt?

Badge

Helaas niet

niet dat ik het zeker weet in ieder geval of dat ik echt iets zag.

lijkt me wel grappig. En als ze mij maar niet betrappen!

Reageer