Vraag

Broekpoepen

  • 26 May 2021
  • 8 reacties
  • 776 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi

 

Heb een vraagje, wil morgen broekpoepen alleen wat moet ik san allemaal eten om echt veel re kunnen poepen in mijnbroek

 

Alvast bedankt


8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Lakseermiddel🤣 maar nee doe maar niet als je geen darmklachten hebt. Ehhhh gewoon eten. Staat vast ook wel op google als je je vraag intypt.

Heb je dan een tip voor als ik het misschien buiten ga doen

Reputatie 7
Badge +19

Nee

Reputatie 2
Badge +1

Waarom zou je in je broekpoepen

Doe het gewoon niet want het stinkt en het is  raar

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hoi!

Euhhhhhh… Waarom zal je dat doen?! Het is alleen maar gênant en raar. Maar als je het for some reason toch wilt doen: Drink lakseermiddel, maar doe dat vlak voor je het wilt doen! (Het werkt snel!) Ook moet je hier echt niet teveel van gebruiken! (Dat kan enorm slecht voor je zijn!)

 

Hey Hoi!

Euhhhhhh… Waarom zal je dat doen?! Het is alleen maar gênant en raar. Maar als je het for some reason toch wilt doen: Drink lakseermiddel, maar doe dat vlak voor je het wilt doen! (Het werkt snel!) Ook moet je hier echt niet teveel van gebruiken! (Dat kan enorm slecht voor je zijn!)

 

heb je misschien dan ook tips voor als ik het buiten gaat doen?0

heb je misschien dan ook tips voor als ik het buiten gaat doen?0

Het niet doen?
Ik kan mij niet voorstellen dat mensen hier positief op gaan reageren.
Bij iemand van jouw leeftijd zullen ze het waarschijnlijk absurd vinden dat jij zoiets bewust doet.
Je vrienden en familie zullen het ook niet bepaald leuk gaan vinden.

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Janmetdepet, 

 

Ik weet niet voor idiote vraag dit nu weer is, maar waarom wil jij in godsnaam (buiten) in jouw broek poepen? Het wordt steeds gekker. Als jij moet poepen, ga jij gewoon naar de WC, net zoals anderen dat doen. Kijk als jij nou een baby was, oké die kunnen in hun broek poepen, maar jij bent veel ouder, dus niet doen. Het is onhygiënisch en gênant als iemand het ziet. 

 

Groetjes,

Anoniempje2222  

Reageer