Skip to main content
Vraag

broekplassen vragenlijst

• July 4, 2026
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

1 ben je een jongen of meisje?

2 Plas je wel eens expres in je kleren ?

3 wat heb je dan aan?

4 hoe vaak doe je het? 

5 op welke manier zit/sta/lig je dan

6 poep je welleens expres in je kleren 

7 vind je het fein om express een beetje in je ondergoed te plassen zodat het nat is?

8 plas je wel eens over jezelf heen

Zijn er meer gekke dingen die je geil vindt 

Beantwoord aub niet met alleen ja of nee maar schrijf als je wilt ook iets leuks of een verhaal bij

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • July 5, 2026

1 ben je een jongen of meisje?       Meisje

2 Plas je wel eens expres in je kleren ?      Ja, vooral als ik ga zwemmen of ga masturberen

3 wat heb je dan aan?    Bikini broekje of een string

4 hoe vaak doe je het?        Niet vaak

5 op welke manier zit/sta/lig je dan.      Onder de douche, in het water, liggen in het gras

6 poep je welleens expres in je kleren.      Nee

7 vind je het fein om express een beetje in je ondergoed te plassen zodat het nat is?       Ja, als ik ga vingeren is mijn kutje alvast nat dan

8 plas je wel eens over jezelf heen.      Nee

Zijn er meer gekke dingen die je geil vindt.      Stuiterende borsten

Beantwoord aub niet met alleen ja of nee maar schrijf als je wilt ook iets leuks of een verhaal bij

1 ben je een jongen of meisje?  Jongen

2 Plas je wel eens expres in je kleren ?  Als ik ga aftrekken dan gaat het makkelijker 

3 wat heb je dan aan? Onderbroek of zwembroek

4 hoe vaak doe je het? 3 of 4 keer per week als ik ga trekken 

5 op welke manier zit/sta/lig je dan onder de douch in het water op veel plekken

6 poep je welleens expres in je kleren nee

7 vind je het fein om express een beetje in je ondergoed te plassen zodat het nat is? Als ik ga aftrekken 

8 plas je wel eens over jezelf heen nee

Zijn er meer gekke dingen die je geil vindt lekkere dikke tieten en natte kutjes