broekplassen met luier


Reputatie 1
Badge +1

Hoi ik ben ryan 14 jaar en ik wil keer voor de lol in me broek plassen lijkt me heel fijn 

maar hebben jullie tips waar ik dat best kan doen 

wat voor kleren ik aan moet doen of in een luier

en hoe ik moet staan 
 

dit is al eerder gevraagt maar dat is me oude account 


15 reacties

Lijkt mij wel zo handig om dat dan thuis in de douche te doen, als je het al wil doen. Dan kan je het namelijk makkelijk wegspoelen zodat alles weer zonder gedoe schoon is.

Een luier is handig want die kan je daarna weggooien; anders je kleding gelijk in de wasmachine gooien. Trek vooral geen kleding aan waar je erg aan gehecht bent.

Positie is up to you, maar gewoon in de douche staan lijkt me niet ingewikkeld toch? Succes I guess!

dit is al eerder gevraagt maar dat is me oude account 

Een account dat je minder dan een dag geleden hebt gemaakt?

Ik snap niet echt waarom je dat niet gewoon gebruikt en zeker niet waarom je twee dezelfde topics aan moet maken.
Als je dezelfde tekst blijft gebruiken worden de antwoorden ook hetzelde.

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben gwn die inloggegevens kwijt kan daar niks aan doen 

Badge

Heyyy,

 

Miss buitwn, en dan ergens in een bos ofzo?

Reputatie 4
Badge +3

Hee haha ik deed dit eerst ook altijd ik pakte altijd luiers van me zusje maar die draagt geen luiers meer dus ik kan het nu niet meer doen haha jammer

Badge

Alleen in luiers?

Reputatie 1
Badge +1

Heyyy,

 

Miss buitwn, en dan ergens in een bos ofzo?

Mag dat dan? 

Mag dat dan? 

Neem het risico maar niet, levert ook een hoop gedoe op want dan moet je in die doorweekte luier naar huis fietsen. Doe het maar gewoon in de douche ofzo, als je het echt zo graag wilt doen.

Badge

Heyy heb je het nig gedaan?

Reputatie 1
Badge +1

Heyy heb je het nig gedaan?

Ja

Badge

Hoe was het? vertel

Badge

hoihoiii.

 

ik plas soms ook in mijn broek.

ik koop stiekem luiers en draag deze en dan drink ik heeeeeel veel water, en na anderhalf uur ongeveer moet ik zo nodig plassen dat ik automatisch begin te plassen en kan dan niet meer ophouden.

de luiers beginnen dan vaak te lekken maar dat vind ik wel leuk

Reputatie 1
Badge +1

Vinger je ook soms erin?

Gewoon even een tip voor zulke gevallen. Als je echt in je broek gaat plassen, was je kleren daarna goed!!! Ik plas sowieso nog in mijn broek en wil er, in tegenstelling tot jou, juist vanaf. Als je je kleren niet goed wast daarna blijft de geur erin zitten. Das niet fijn kan ik je vertellen!

Reputatie 1
Badge +1

Hee haha ik deed dit eerst ook altijd ik pakte altijd luiers van me zusje maar die draagt geen luiers meer dus ik kan het nu niet meer doen haha jammer

Doe je het nu dan nog?

Reageer