Vraag

Borsten aan laten raken

  • 27 December 2018
  • 4 reacties
  • 1925 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi allemaal
ik heb nu 5.5 mnd met mn vriend, lat-relatie.
en ik zou eigenlijk wel verder willen gaan maar hoe zorg ik dat hij mijn borsten aanraakt? Zonder het echt te zeggen want ik ben niet iemand die dat makkelijk vraagt. En wat zou ik bij hem kunnen doen om te laten weten dat ik iets verder wil (nog geen seks)
Want dit is mijn 1e relatie.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Als jullie weer eens een keer een partijtje aan het zoenen zijn kan je ervoor kiezen zijn hand te pakken en deze simpelweg op een borst te leggen. Hierdoor zorg je dat hij je borsten aanraakt én je laat hem merken dat je best verder zou willen dan enkel zoenen. Twee vliegen in één klap dus. Aan zijn reactie kan je ook direct afleiden of hij er ook eventueel voor open zou staan. Je kunt natuurlijk ook je hand naar zijn kruis laten glijden tijdens het zoenen, maar misschien durf je dit (nog) niet.
Hey,

Als jullie weer eens een keer een partijtje aan het zoenen zijn kan je ervoor kiezen zijn hand te pakken en deze simpelweg op een borst te leggen. Hierdoor zorg je dat hij je borsten aanraakt én je laat hem merken dat je best verder zou willen dan enkel zoenen. Twee vliegen in één klap dus. Aan zijn reactie kan je ook direct afleiden of hij er ook eventueel voor open zou staan. Je kunt natuurlijk ook je hand naar zijn kruis laten glijden tijdens het zoenen, maar misschien durf je dit (nog) niet.

Helemaal mee eens, pak tijdens het zoenen zijn hand en leg die op jouw borst 😛 Hoe oud is je vriend eigenlijk?
Reputatie 4
Badge +5

Wat leuk dat je een vriend hebt.

Je zou t volgende kunnen doen:
Ga voor m staan en trek héél langzaam je kleding uit totdat je borsten zichtbaar zijn

Fluister dan tegen hem: Raak me tieten maar aan!

Dan zal ie t zeker doen!
​​​​​​​Ik wil ook weleens de tieten van me moeder aanraken!

Reputatie 2
Badge

Jij wilt dit graag maar dan moet hij dit ook willen let goed op wat hij doet als je bijvoorbeeld zoent raakt hij je veel aan of heeft hij zijn armen ergens onhandig hangen hoe meer lichamelijk contact er is hoe groter de kans is dat hij ook veder wil

Reageer