Vraag

Boners on de klas

  • 21 March 2019
  • 3 reacties
  • 657 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo
Ik ben een jongen van 14 en ik heb nogal last van 'boners' ik weet dat ik er zelf niks aan kan doen maar het is heel ongemakkelijk bijvoorbeeld in de klas als ik naar het bord moet, hebben jullie mischien tips om het te verbergen?

3 reacties

hey anoniem1633

Wat heel handig is (en wat ik ook doe) Is dan de penis bij een erectie tussen je lichaam en de band van je onderbroek zetten zodat het minder opvalt.
Wat stuggere kleding kan eventueel helpen bij deze situatie.
Je zou ook, mits je daar tijd voor hebt, nog kunnen aftrekken voordat je naar school gaat.
Je lichaam is dan wel weer bevredigd, dus misschien helpt dat.
Echter is het niet makkelijk voor zo'n puberbrein om weer opgewonden te raken, dus dat is mooi.
Hey, Anoniempje,

Dit vind ik erg herkenbaar, maar ik hoef gelukkig nooit naar het bord. Wél ben ik er bang voor dat ik bijvoorbeeld iets moet uitdelen op het moment dat je een stijve hebt.

Het idee van MensPersoon om je voor school af te trekken, zal ik, persoonlijk, niet uitvoeren, want in de ochtend heb ik weinig tijd.

Wat wel kan helpen, en helpt bij mij, is, wanneer je merkt dat je 'opgewonden' raakt, dat je aan andere dingen denkt. Zorg ervoor dat je wordt afgeleid en geconcentreerd denkt/bezig bent met iets anders. Wat vaak helpt, is denken aan iets treurigs, wat je laatst hebt meegemaakt bijvoorbeeld. Ik denk dan aan een meisje waar ik vroeger verliefd op was en veel contact mee had, maar opeens niet meer. Daar word ik erg verdrietig van. In de pauze kun je bijvoorbeeld een krant gaan lezen op je telefoon als je een erectie krijgt. Dat is erg serieus en dan raak je ook geconcentreerd.

Groet,
Geen_Naam

Reageer