Skip to main content
Vraag

bodycount

• October 2, 2025
  • 4 reacties
  • 702 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben 12 jaar oud en zit nu in de eerste klas op mavo mensen zeggen dat mijn bc heel hoog is en is dat ook zo mijn bc is 6 en ik heb een kc van 25 ongeveer 

En als ik alleen iemand gepijpt heb en niet meer dat valt toch niet onder bc?

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 3, 2025

Ja… dat is heel hoog voor 12 jaar. Dat weet je zelf ook wel.

Volgens mij wil je gewoon heel graag zeggen hoeveel jongens je hebt gepijpt. Dus ik ben wel benieuwd eigenlijk. En hoe vaak pijp je dan iemand? Ken je ze ook? Zijn ze allemaal van je school?

Misschien wel het belangrijkst: ben je niet bang dat jongens en meisjes over je gaan praten? Het is wel gevaarlijk om zo actief te zijn. En je bent nog jong.

Dus wees voorzichtig!

Liefs 

Kim

SnelleTaco
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 3, 2025

Voor 12 jaar vind ik 6 wel veel. Als dat zo goed gaat kan het alleen maar meer worden door de jaren heen. Als jij het prima vind om op zo’n jonge leeftijd al met iemand naar bed te gaan, ik houd je niet tegen. 

• maar pijpen valt vlgm inderdaad niet onder bc. 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 3, 2025

Idk… heb er geen verstand van. Maar klinkt wel veel naar mijn mening.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 3, 2025

Ja… dat is heel hoog voor 12 jaar. Dat weet je zelf ook wel.

Volgens mij wil je gewoon heel graag zeggen hoeveel jongens je hebt gepijpt. Dus ik ben wel benieuwd eigenlijk. En hoe vaak pijp je dan iemand? Ken je ze ook? Zijn ze allemaal van je school?

Misschien wel het belangrijkst: ben je niet bang dat jongens en meisjes over je gaan praten? Het is wel gevaarlijk om zo actief te zijn. En je bent nog jong.

Dus wees voorzichtig!

Liefs 

Kim

Ik ken ze niet allemaal en hoeveel mensen dat weet ik echt niet en mensen mogen lekker over mij praten