Skip to main content
Vraag

body count en met wie?

• October 6, 2025
  • 1 reactie
  • 367 Bekeken

Hoi, ik lees wel eens over mensen die zeggen dat ze heel veel seks hebben enzo. Nu was ik benieuwd hoe vaak iedereen het gedaan heeft. Zouden jullie deze paar vragen willen beantwoorden? (Vul deze vragen lijst alsjeblieft alleen in als je iets gedaan hebt)

1. leeftijd 
  2. geslacht 
  3. ik val op 
  4. bodycount 
  5. met wie heb je het allemaal gedaan (geen namen maar bijvoorbeeld buurjongen, nichtje, stiefzus, etc.) 
  6. vertel bij iedereen even kort hoe het kwam dat jullie seks hadden en wat je gedaan hebt 
  7. met hoeveel mensen heb je iets seksueels gedaan maar geen echte seks gehad (bijvoorbeeld elkaar pijpen of vingeren) zeg dan ook gelijk even met wie en hoe het kwam                                                                                                  Alvast bedankt! 

1 reactie

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 7, 2025

En je bent nu alweer anonymous?

En sorry ik ga dit niet invullen er zijn genoeg vragenlijsten hierover: er is ook een zoekknop 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 9, 2025

Hoi, ik lees wel eens over mensen die zeggen dat ze heel veel seks hebben enzo. Nu was ik benieuwd hoe vaak iedereen het gedaan heeft. Zouden jullie deze paar vragen willen beantwoorden? (Vul deze vragen lijst alsjeblieft alleen in als je iets gedaan hebt)

1. leeftijd 16
  2. geslacht meisje
  3. ik val op jongens
  4. bodycount  7
  5. met wie heb je het allemaal gedaan (geen namen maar bijvoorbeeld buurjongen, nichtje, stiefzus, etc.)  Vriendjes  trio s buurjongen onbekend jongen 
  6. vertel bij iedereen even kort hoe het kwam dat jullie seks hadden en wat je gedaan hebt vriendjes dat hoef ik niet uit legen en met buurjongen dat gebeurt soms die heeft mij ook ontmaagd de trio s met mijn beste vrienden en de vriendjes
  7. met hoeveel mensen heb je iets seksueels gedaan maar geen echte seks gehad (bijvoorbeeld elkaar pijpen of vingeren) zeg dan ook gelijk even met wie en hoe het kwam met somge allen voelen aan de borsten en vingeren en kussen en pijpen                                                                                                   Alvast bedankt!