Skip to main content
Vraag

bobbel in mn onderbroek ongemakkelijk

• January 11, 2026
  • 10 reacties
  • 619 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hoi ik wil iets kwijt als ik een onderbroek aan heb en kijk in de spiegel dan zie ik een hele grote bobbel dat komt door mn piemel en m'n ballen en loop ik uit de badkamer en dan vraagt mn zusje van wat is dat voor bobbel ze is maar nog8 jaar ik vind dat heel ongemakkelijk en dan krijg ik een stijfe dat is nog ongemakkelijker hebben meer jongens dat of niet? 

10 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 12, 2026

Ik snap je wel. Ik heb zelf een redelijk grote bobbel en dat is helemaal niet erg. Ik heb een broertje van 8 jaar oud en die heeft dat nooit gevraagd. Wel vind hij dat ik een grote piemel heb, maar daar krijg ik gelukkig geen stijve van. Ik zou gewoon zorgen dat je een broek draagt en als dat even niet kan kun je ook gewoon naar je kamer gaan als je zusje daar staat. Als ze het vraagt zeg je gewoon iets simpels. Wees er vooral niet ongemakkelijk door, meer jongens hebben dat en het hoort bij de puberteit.
Groetjesss 

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 12, 2026

@anoniemtje  oke dankjewel 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • January 12, 2026

@Jonge12389: ja ik snap wel dat het ongemakkelijk kan zijn, maar jongens krijgen ook gewoon op willekeurige momenten een stijve. Schaam je niet.

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 12, 2026

@Yusa  ja klopt dankjewel 

Forum|alt.badge.img

Hoi ik wil iets kwijt als ik een onderbroek aan heb en kijk in de spiegel dan zie ik een hele grote bobbel dat komt door mn piemel en m'n ballen en loop ik uit de badkamer en dan vraagt mn zusje van wat is dat voor bobbel ze is maar nog8 jaar ik vind dat heel ongemakkelijk en dan krijg ik een stijfe dat is nog ongemakkelijker hebben meer jongens dat of niet? 

Mag ik vragen hoe oud je bent? Snap dat dat klote is Jan misschien proberen ergens anders over te beginnen als ze het vraagt

xxx

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 12, 2026

@Annoniempje00 oke ik ben 15

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 13, 2026

Depends... Als jullie thuis ee n beetje open zijn over dit soort dingen kan je het wel proberen uit te leggen. Op een leeftijd van 8 wordt t denk ik zo langzamerhand wel tijd dat ze een beetje weet wat de verschillen zijn tussen jongens en meisjes. Ik denk eigenlijk dat 8 jaar zelfs al laat is, volgens mij hebben de meeste kinderen dat veel eerder door.

Als je het awkward vind om het haar zelf uit te leggen kan je miss tegen je ouders zeggen dat ze daar naar vraagt, dan zullen zij vast wel met haar bespreken wat ze vinden dat ze moet weten. 

Probeer die schaamte niet te veel toe te laten, want dat is echt nergens voor nodig, je bent gewoon ern gezonde jongen met een flinke piemel, dat is iets om trots op te zijn, niet om je over te schamen. Maar als je er echt niet over wilt praten is het misschien beter om er dan maar voor te zorgen dat je zusje die bobbel niet te zien krijgt voorlopig, dus dan maar een broek aan als je naar de badkamer loopt

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 13, 2026

Oke 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 13, 2026

Wijde boxers dragen, dan valt de bobbel minder op

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener