blote billetjes

  • 3 December 2019
  • 1 reactie
  • 1923 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey,

er is wat gebeurd wat ik wil delen.

pasgeleden was ik wat eerder uit van school als anders en ik voelde me een beetje moe dus ik ging uit school even lekker op mijn bed liggen. ik slaap met mijn kleine broertje (6) op de kamer. even later kwamen mijn broertje en zijn beste vriendje binnen. ze wisten niet dat ik er was en ik slaap in een hoogslaper dus ze zagen me niet liggen. ze waren aan het spelen en na een tijdje kwam ik er achter dat ze aant spelen waren dat ze op vakantie waren. ze speelden dat ze naar de dierentuin en naar de bios gingen maar op den duur stelde mijn broertje voor dat ze zwembadje gingen spelen. zn vriendje die emiel heet vond et goed dus ze deden zonder pardon hun broekjes en shirt uit en kropen in hun onderbroekje over de grond. ze speelden dat ze aan het zwemmen waren. ik vond het wel vermakelijk dus ik bleef stil liggen. toen vroeg emiel aan mn broertje of ie wel eens in een sauna was geweest. mijn broertje wist niet wat dat was dus emiel legde uit dat je dan in een heel warm hokje ging zitten, in je blootje. mijn broertje vond het eerst een beetje ongemakkelijk maar deed na emiel toch ook zn onderbroekje uit. ze waren nu allebei naakt en ze gingen midden in de kamer op de grond zitten, ik vond het toch wel een beetje raar en had et zeker niet verwacht maar ik wachte rustig af op wat er komen ging. op den duur zij mijn broetje: zullen we weer gaan zwemmen? is goed zei emiel en toen kropen en gleden ze weer over de grond. in hun blootje dit keer. toen hoorde ze mijn moeder de trap opkomen en ze deden snel hun kleren weer aan. ik vond et best lekker om naar te kijken, is dat raar? wat zouden jullie gedaan hebben?


1 reactie

Hoi

 

Hoe je jongere broer en zijn speelkameraadje zich gedroegen, lijkt me vrij normaal. Ze leken bij elkaar namelijk geen grenzen te overschrijden of elkaar te dwingen. Moest dat wel het geval geweest zijn, zou het van belang zijn hen hierop te wijzen. 

 

Persoonlijk zou ik vermoedelijk hebben laten weten dat ik in de kamer aanwezig was, al was het maar om te voorkomen dat mijn broer of zijn vriend erg zouden schrikken als ze er na een tijd achter kwamen dat ik in dezelfde kamer lag te rusten. Ik kan me daarnaast voorstellen dat het amusant kan zijn om je broer met een vriend te zien spelen, maar in principe lijkt het me voor hen prettiger om te laten weten dat jij aanwezig bent. 

 

Groetjes

Kenshin

Reageer