Vraag

Bloot/Naakt Slapen (Jongens)

  • 6 March 2018
  • 17 reacties
  • 15910 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik slaap al bloot/naakt sinds mijn 5e en heb toen ook altijd samen met vrienden bloot in een bed geslapen. Is dit raar? Ik wil ook een paar vragen stellen
1. Slaap jij bloot
2. Vanaf welke leeftijd slaap jij bloot
3. Heb je wel eens met vrienden bloot in een bed geslapen zoja op welke leeftijd
4.Hebben jullie toen iets gedaan
Ik heb rond mijn 6e wel altijd gerukt met vrienden was al vroeg seksueel actuef

17 reacties

- begin quote
Ik slaap al bloot/naakt sinds mijn 5e en heb toen ook altijd samen met vrienden bloot in een bed geslapen. Is dit raar? Ik wil ook een paar vragen stellen
- einde quote

Hi Pietpaulusje1234,

Nou, ik vind het niet raar om bloot te slapen, doe het zelf ook. Ik ga ook van klein naar het naaktstrand en ben ook vaak op naturistencampings geweest

Hieronder mijn lijstje:

1. Slaap jij bloot
– ja, eigenlijk altijd en overal als het kan

2. Vanaf welke leeftijd slaap jij bloot
– denk iets van groep 8, een jaar of 10-11

3. Heb je wel eens met vrienden bloot in een bed geslapen zoja op welke leeftijd
– ja, ook vanaf die leeftijd, maar ik vraag meestal wel of ze het niet erg vinden dat ik bloot ben. Als ze het vervelend vinden trek ik een onderbroek aan. Maar meeste vinden het goed en gaan soms ook bloot. Normaal slaap ik altijd met mijn twinbroertje in één (2-persoons) bed en we slapen allebei altijd bloot

4.Hebben jullie toen iets gedaan
– ja, maar niet altijd. Vaak beetje stoeien en voelen en soms wordt dat dan elkaar aftrekken of pijpen, maar ik moet er wel bij zeggen dat mijn twin en ik allebei op jongens vallen en dat weten onze vrienden

5. Ik heb rond mijn 6e wel altijd gerukt met vrienden was al vroeg seksueel actuef
– ik trek me af sinds groep 6, maar had toen nog geen sperma, dat kwam in groep 8, maar toen deed ik het nog niet met andere jongens. Dat kwam pas vanaf dat mijn twin en ik een jaar lang misbruikt zijn door een aantal jongens. We waren toen 13-14 jaar en nu zijn we 15

Groetjes,
M&M’s
1. Niet altijd maar meestal wel
2. Ik denk sinds dat ik een jaar of 7/8 ben
3. Sinds ik naakt slaap slaap ik ook altijd ergens anders naakt. Ik vraag het wel altijd of de ander het goed vind, maar dat is eigenlijk altijd wel het geval
4. Stoeien wie als eerste de onderbroek van de ander uit heeft wint, voelen, en op latere leeftijd aftrekken
1. In de zomer wel
2. Sinds 8/9 jaar ongeveer
3. Nee als ik ergens anders slaap houd ik op z'n minst mn boxer aan
4. Nee
1. Slaap jij bloot soms
2. Vanaf welke leeftijd slaap jij bloot 13 ongeveer
3. Heb je wel eens met vrienden bloot in een bed geslapen zoja op welke leeftijd nee
4.Hebben jullie toen iets gedaan nee
1. Slaap jij bloot soms
2. Vanaf welke leeftijd slaap jij bloot 13 12 ongeveer
3. Heb je wel eens met vrienden bloot in een bed geslapen zoja op welke leeftijd miss weet niet miss vroeger ofzo
4.Hebben jullie toen iets gedaan nee
Ik heb rond mijn 6e wel altijd gerukt met vrienden was al vroeg seksueel actuef
1) Slaap jij bloot. - Ja.
2)Vanaf welke leeftijd slaap jij bloot. - vanaf me geboorte.
3) Heb je wel eens met vrienden bloot in bed geslapen, zo ja, welke leeftijd. - Ja vanaf me 4 met me vriendin tot nu (want we hebben nog steeds)
4)Hebben jullie toen iets gedaan. - nou toen we 4 waren deden we natuurlijk niks. En ik denk vanaf me 11e ongeveer. Doen we wel dingen in bed.

^
Future
1. Soms
2. Idk
3.nee tf
4. Zou ik willen
1 nee
2 niet
3 nee zou ik wel willen
4alleen een x knuffels in onze onderbroek gedaan en gekreund en daarna omgewisseld
Ik slaap naakt
Slaap naakt sinds mijn 13e
Nee maar lijkt me wel een spannende ervaring
Ik heb wel met een klasgenoot een andere jongen een keer bij elkaar afgetrokken dat was fijn maar nooit snachts ofzo
Veel jongens uit mijn klas wilde een keer met mij doen aan aftrekken heb met 3 gedaan was wel fijn

Ik slaap naakt sinds mijn 10e. 
Die doe ik ook bij vrienden. 
Soms slapen zij dan ook naakt, en gaan we samen rukken. 

Reputatie 5
Badge +5

1. Slaap jij bloot ja ook sinds m’n 5e ofzo en ook als ik ergens logeer of vrienden blijven logeren. Maar ben ook naturist 
2. Vanaf welke leeftijd slaap jij bloot 5e ofzo
3. Heb je wel eens met vrienden bloot in een bed geslapen zoja op welke leeftijd ja altijd , gewoon sinds ik naakt slaap. Ik slaap ook naakt bij familie en opa en oma
4.Hebben jullie toen iets gedaan ja bij 2 van die jongens
Ik heb rond mijn 6e wel altijd gerukt met vrienden was al vroeg seksueel actuef begon bij mij op m’n 10e ofzo

1. Slaap jij bloot ja
2. Vanaf welke leeftijd slaap jij bloot 13
3. Heb je wel eens met vrienden bloot in een bed geslapen zoja op welke leeftijd nee
4.Hebben jullie toen iets gedaan /
 

1. Slaap jij bloot Nee ben bang dat ik een wet dream ofzo krijg
2. Vanaf welke leeftijd slaap jij bloot -
3. Heb je wel eens met vrienden bloot in een bed geslapen zoja op welke leeftijd Nee was het maar zo dat zou zo fijn zijn
4.Hebben jullie toen iets gedaan Dat zou ik zo graag willen

Reputatie 2
Badge +2

1. Slaap jij bloot - Ja
2. Vanaf welke leeftijd slaap jij bloot - 15
3. Heb je wel eens met vrienden bloot in een bed geslapen zoja op welke leeftijd - nee, lijkt me wel spannend
4.Hebben jullie toen iets gedaan - nee

Badge

1. Slaap jij bloot Soms
2. Vanaf welke leeftijd slaap jij bloot Vanaf mijn 13e of 14e denk ik
3. Heb je wel eens met vrienden bloot in een bed geslapen zoja op welke leeftijd Nee, lijkt me wel een keer leuk om met mijn vriendin naakt te slapen :)
4.Hebben jullie toen iets gedaan -

1. Aleen in hete zomers

2. Vanaf me 8e

3. Nee lijkt me lekker dan kan je zo lekker aftrekken en neuken en ja ik wil gewoon seks 

4.nee maar wil dus wel

Reputatie 5
Badge +4

1. Slaap jij bloot? Ja ik slaap het hele jaar door bloot
2. Vanaf welke leeftijd slaap jij bloot? 6e ongeveer 
3. Heb je wel eens met vrienden bloot in een bed geslapen zoja op welke leeftijd? Ja begon op m’n 7/8e ermee 
4.Hebben jullie toen iets gedaan? Ja
Ik heb rond mijn 6e wel altijd gerukt met vrienden was al vroeg seksueel actuef

Reageer