Vraag

bloeden na seks

  • 25 February 2021
  • 4 reacties
  • 358 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

oke kan iemand me please helpen…

ik heb vanmiddag seks gehad maar in het begin deed het best veel pijn en er na zag ik dat er bloed uit mn vajay kwam en nu (ongeveer 5 uur later) bloed het nog een beetje en is het een beetje gevoelig daar beneden. dit was niet mijn eerste keer seks en heb hier nog nooit last van gehad, ook niet van pijn tijdens de seks. ik was wel een beetje gespannen omdat mijn broer boven was terwijl we bezig waren dus misschien heeft dat er mee te maken? en ik las online dat het een soa ofzo kan zijn maar kan je dat zomaar hebben?? want ik heb nog nooit zonder condoom seks gehad ofzo dus dan kan ik toch geen soa hebben? alsjeblieft kan iemand me helpen want ik maak me beetje zorgen. en ik kan trouwens niet naar mn moeder ofzo want die denken allemaal dat ik maagd ben nog 


4 reacties

Badge

Dit kan kloppen als dit je eerste keer was. maar aangezien dit niet je eerste keer was kan dit iets anders zijn.

Normaal bloed je namelijk alleen de eerste keer/keren maar het kan ook zijn dat het pijn deed omdat het daarbeneden nog niet nat genoeg was hierdoor rekt je vagina minder makkelijk en kan het dus pijn doen. Gebruik de volgende keer misschien glijmiddel, en als het nog een keer pijn doet zou ik dat vooral aangeven aan je partner zodat hij miss ook tips kan geven of je gerust kan stellen. Ik neem aan dat je op het internet hebt gelezen dat je misschien een soa hebt...geloof niet gelijk alles wat je leest op internet je kan beter bijvoorbeeld met de kindertelefoon praten of met een deskundige of volwassende voordat je alleen maar gekke shit naar je hoofd gesmeten krijgt….verder weet ik ook niet precies waarmee het bloed te maken heeft gehad…

Ik hoop dat dit heeft geholpen! xo

bedankt voor je reactie, ik denk dat het idd kwam doordat ik niet nat en ontspannen genoeg was. En het bloeden is zo goed als gestopt nu 

ik bloed ook wel eens

 

m,estal omdat ik mezelf snijd

help me

:((((((((((((((((((((((((((

 

ik bloed ook wel eens

 

m,estal omdat ik mezelf snijd

help me

:((((((((((((((((((((((((((

 


sory

Reageer