Vraag

Bloeden na het vingeren

  • 4 March 2020
  • 2 reacties
  • 353 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi, ik ben nieuwe hier dus vindt het nog een beetje spannend allemaal. Ik was iig mezelf aan het bevredigen met een elektrische tandenborstel, en ik zette deze uit en heb hem toen gebruikt ipv mijn vingers. Toen ik klaar was bleef eerst het ‘kopstukje’ vastzitten en toen ik deze eruit trok zat  (alleen het borsteltje) onder bloed… Ik ben nog nooit ongesteld geweest, maar denk ook niet dat dit het is. Ik maak me alleen zorgen omdat ik al niet zeker ben over het masturberen en nu dit gebeurd. Ik voel me vaak schuldig en vies achteraf. Kan iemand me helpen???


2 reacties

Hey Isabel

 

Allereerst geef ik graag even mee dat je je niet hoeft te schamen voor zelfbevrediging. Het is heel normaal om dit te doen, en het is dus niet nodig om je hier schuldig rond te voelen. 

 

Dat je jezelf licht kwetst, kan gebeuren. Ook zou het kunnen dat je maagdenvlies gescheurd is, waarbij wat bloed vrij kan komen. Wel zou ik je afraden om, onder andere wegens hygiënische redenen, een elektrische tandenborstel te gebruiken. Een seksspeeltje gebruiken kan zeker, maar best schaf je je hiervoor een daadwerkelijk seksspeeltje aan, in plaats van een voorwerp uit het huishouden of iets dergelijks. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 5
Badge +3

Hi

 

een tandenborstel wil ik echt afraden. De haartjes kunnen je binnenste beschadigen..

Reageer