Vraag

Bloeden 24 uur na seks? Hoort dat zo?

  • 4 December 2022
  • 1 reactie
  • 241 Bekeken

Badge

Ik ben een meisje van 14 en heb gister voor het eerst seks gehad, maar het bloed daar beneden nu, ik weet niet waardoor het komt en wat het betekent en of dit normaal is? Ik heb al dingen opgezocht maar daar komt natuurlijk gelijk uit dat je zwanger bent, (wat een heel kleine kans zou zijn want we hebben een condoom gebruikt) of baarmoederhalskanker hebt.

Het meest normale waar ik aan dacht is misschien ongesteld? Maar dat was ik vorige week al, maar 2 keer per maand ongesteld is natuurlijk wel mogelijk. Ik dacht ook aan mn maagdenvlies wat gister gescheurd is, maar ik weet niet of dat nu nog zou horen te bloeden?

De tekst is door De Kindertelefoon aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 16. Houd de tekst van je bericht leesbaar. Gebruik spaties en punten en let op je spelling.


1 reactie

Hoi!

 

als je voor het eerst seks heb gehad kan je maagdenvlies scheuren. Dit kan zorgen voor wat bloed en dat is normaal. Wel moet je opletten dat het bloeden niet te lang duurt. Mocht het langer dan 3 dagen aanhouden kan je zelf naar de huisarts gaan. 

Reageer