Vraag

bloed uit anus na anaal

  • 1 February 2021
  • 8 reacties
  • 1518 Bekeken

Badge

Hallo

ik ben 15 jaar en gay maar dat maakt niet zo veel uit. 
Net was ik geil en deed een deofles in mn anus. Alleen hij ging er perongeluk helemaal in en dat deed super veel pijn en toen ik het eruit haalde zat het helemaal onder het bloed. Er komt nu nogsteeds bloed uit mn kont en weet niet wat ik moet doen kan iemand alsjeblieft helpen???


8 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Je hoort ook geen deofles in je reet te stoppen….. het bloeden gaat vanzelf weg, stop in de toekomst er een dildo in en geen huishoudelijke producten...

Reputatie 7
Badge +19

Ja precies dat niet doen. Ik zou even gaan douchen en het verzorgen ofzo.  Voortaan niet meer doen dan.

Badge +1

Je moet nooit een deofles inbrengen, dat is gevaarlijk, heb ik ervaring mee gehad. Maar bij mij nooit zover gekomen, ik zou het niet meer doen als ik jou was. Ik snap dat het fijn voelt toch is het gevaarlijk voor de anus. Als het niet heelt uit zichzelf bezoek dan een dokter. 
 

groetjes Jan

Reputatie 1
Badge +1

Doe volgende keer iets kleiners  Bijv n pen ofzo

Nou een pen lijkt me ook niet heel handig maar bijv je vinger of een niet scherp voorwerp die niet makkelijk stuk gaat die schoon is en misschien een uiteinde zodat hij er niet perongeluk helemaal in kan.

Reputatie 2
Badge +1

Doe volgende keer iets kleiners  Bijv n pen ofzo

een pen is ook super handig:smirk:  tuurlijk niet!

 

xx me (een meisje)

Je moet echt zorgen dat aan het voorwerp dat je gebruikt geen scherpen randen zitten. Je binnenkant is heel gevoelig en beschadigd snel. Het kleinste randje kan al iets beschadigden

Reputatie 5
Badge +5

als je al anaal doet, doe het dan veilig met r\een sextoy… bloeden gaat binnenkort weer over, dit is best lochisch want je lichaam is niet gemaakt om een deofles in te drukken.

Reageer