Vraag

Bloed na vingeren

  • 28 December 2020
  • 7 reacties
  • 1700 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben een 15 jarig meisje. 

Ik ben gisteren gaan vingeren en heb het uiteindelijk met de achterkant van een borstel gedaan. Het ging redelijk ver erin maar deed geen pijn. Toen een paar uur later toen ik op de wc zat zag ik een paar druppels bloed. Nu vanochtend was er meer dan een paar druppels (niet liters ofzo)

Moet ik me zorgen maken? 

Wat moet ik doen? 


7 reacties

Ben je niet ongesteld? En anders heb je denk iets kapot gemaakt en dan weet ik niet of het ernstig  is. Ik zou als ik jou was in het vervolg niet meer zomaar dingen in je vagina steken.

Ben je niet ongesteld? En anders heb je denk iets kapot gemaakt en dan weet ik niet of het ernstig  is. Ik zou als ik jou was in het vervolg niet meer zomaar dingen in je vagina steken.

Ik zou ongesteld kunnen zijn... Geen idee. 

Het deed/doet niet echt pijn. 

Reputatie 5
Badge +6

Hallo,

 

Waarschijnlijk heb je gewoon een bloedvaatje geraakt, daar ga je niet dood van en is er dus niet veel aan de hand. 
 

-flopflop13🔴⚪️🔴

Reputatie 5
Badge +3

Hoi, ik ben een 15 jarig meisje. 

Ik ben gisteren gaan vingeren en heb het uiteindelijk met de achterkant van een borstel gedaan. Het ging redelijk ver erin maar deed geen pijn. Toen een paar uur later toen ik op de wc zat zag ik een paar druppels bloed. Nu vanochtend was er meer dan een paar druppels (niet liters ofzo)

Moet ik me zorgen maken? 

Wat moet ik doen? 

Altijd ff opletten met wat je in je stopt. Misschien een scherp randje aan de borstel?

 

groet

Djeroontje

Badge

ik denk dat je ongesteld bent, want je zei dat het geen pijn deed. maar ja miss volgende keer niet zo diep.

Hoe diep ben je misschien geweest, het kan altijd zijn d1t je iets hebt geraakt maar je kan ook gwn ongesteld zijn

Badge

na de eerste keer iets in de vagina kan de wand gaan bloeden omdat het scherp kan zijn, (de borstel)

 

de wand is gevoelig

 

dus tis niet gewend

 

helemaal normaal!

Reageer