Vraag

bloed na seks

  • 30 May 2024
  • 5 reacties
  • 242 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hi,

 

na de seks bloed ik soms, vooral als ik het een tijdje niet heb gehad

 

Het is dan echt veel bloed, m’n hele vingers zitten dan onder 

er staat online dat dat is doordat ik niet nat genoeg ben, maar het komt van binnen uit. Ik denk dus dat het is omdat m’n vriend tegen me baarmoederhals komt tijdens de seks met zijn piemel, maar is het dan wel normaal dat ik steeds zoveel bloed? 
 

is er iemand die dit ook heeft meegemaakt of weet wat dit is en waardoor het komt?

 

want hierdoor ben ik eigenlijk bang om weer seks te hebben, aangezien het zo vaak gebeurd en het echt veel bloed is. Het is wel weer binnen een uur/ twee uur weg

 

 

xx


5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

kan leiden tot soa, sperma+bloed=90% kans op SOA

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @anoniempjee xx ,

 

goed dat je meedenkt en @Hello1  wil helpen! De info de je geeft, klopt alleen niet helemaal.

Als je bloedt bij of na de seks, dan zou dat kunnen komen door een soa ( bron: Bloedverlies | Soa Aids Nederland ) maar het hoeft niet. Het kan door meerdere dingen veroorzaakt worden. ( bron: Ik verlies bloed uit mijn vagina na de seks | Thuisarts.nl )

Waar jij misschien op doelt, is het volgende:  Wanneer iemand al een soa heeft, dan kan de soa door bloed en sperma worden overgedragen.  Maar wanneer geen van de sexpartners een soa heeft, kan er ook geen soa ontstaan wanneer bloed en sperma bij elkaar komen.

 

@Hello1  , misschien is het een goed idee om even naar de huisarts te gaan.

 

groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +4

Ik en mijn vriend hebben alleen onveilige seks met elkaar gehad dus ik denk niet dat een van ons een soa heeft. Hoe kan ik het best vragen aan m’n ma of ik naar de dokter kan? 
 

Xx

Reputatie 5
Badge +2

Durf je niet te zeggen dat je sex hebt gehad? 

Anders kan je zeggen dat je aan je vagina bloed en je zegt dan: " ik weet niet hoe dat komt." 

Hopelijk heb ik je kunnen helpen 

XXX Anymoymous 

Reputatie 7
Badge +4

(Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

M’n ma weet ervan, sinds kort, maar zij denkt dat het er gewoon bij hoort aangezien ze denkt dat ik “pas net m’n eerste x” heb gehad. Idk, ik ga later nog een keer vertellen dat ik blijf bloeden en vragen of ik het miss kan laten checken bij de huisarts

 

 

maar dankjewel!!! 
 

xx

Reageer