Vraag

bloed na masturberen met pen

  • 7 October 2021
  • 4 reacties
  • 518 Bekeken

Badge

Hey, ik ben een beetje heel erg dom geweest.

 

Dit is best gênant, maar ik ging dus mezelf vingeren en daarna ook met zo'n BIC pen. Na een tijdje haalde ik hem eruit en er zat best wel wat bloed aan en nu heb ik een paniekaanval.. ik had de pen een paar weken geleden toen ik het een keer probeerde schoongemaakt, maar daarna niet meer.. (hij heeft alleen maar onder mijn kussen gelegen weken lang) ik word in principe over 1.5 week pas ongesteld dus dat kan het niet zijn. Moet ik hiermee naar de dokter? Ik ben vrijwel meteen naar de wc geweest en daar was geen bloed bij. Ik ben erg ongerust want mijn moeder vind vingeren 'vies' en vooral op mijn leeftijd (volgende maand 16). Ik hoop dat ik niet naar de dokter hoef want ik weet niet wat ik moet zeggen tegen mijn moeder. Iemand tips wat het kan zijn en of het gevaarlijk is?


4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Ik weet zelf niet of heb gevaarlijk is maar vanaf z12 jarige leeftijd naar de huisarts zonder ouderlijk toezicht als je echt er naar toe wilt

Liefs Lucky 

Heyy

 

Als je last hebt rond en/of in je vagina of als je toch nog bloedt hebt is het misschien wel een slim idee om even naar een huisarts te gaan voor een check.

Als je geen last meer hebt en als je je helemaal goed voelt is een bezoekje aan de huisarts denk ik niet nodig.

 

Als je er zelf wel de behoefte aan hebt om langs de huisarts te gaan mag dat natuurlijk wel altijd! Je kan namelijk ook zonder je ouders een afspraak maken bij de huisarts want hij/zij heeft beroepsgeheim en de huisarts verteld nooit iets aan jouw ouders zonder jouw toestemming.

 

Verder wil ik je ook nog melden dat je niet nog een keer zomaar een pen (of ander voorwerp) in je vagina moet steken. Dat is niet echt bepaald goed en dat kan wel voor beschadigen zorgen. Je kan beter je vingers of een speciaal seks speeltje gebruiken hiervoor :)

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Sunshinevibez ,

 

fijn dat @Lucky  en @NaamNietBekend  je al antwoord hebben gegeven! Ik wil er graag nog even iets aan toevoegen:

Mensen van 12 tot en met 15 jaar mogen zelf naar de huisarts zonder hun ouders. De huisarts kan dan echter beslissen dat hij/zij het beter vindt om ook de ouders in te lichten over het probleem waarmee je komt.

Bij mensen van 16 jaar en ouder heeft de huisarts beroepsgeheim, en mag hij/zij niets aan je ouders doorgeven zonder jouw toestemming.

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Badge

Heel erg bedankt!! Mijn menstruatie is nu een week te vroeg begonnen dus 2 dagen nadat dat met die pen is gebeurd. Kan het zijn dat het dus daardoor bloedde? 

 

Reageer