Vraag

Blauwe piemel

  • 27 January 2021
  • 5 reacties
  • 490 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 1 reactie

Hallo, ik heb hulp nodig.
Het is misschien raar, maar ik denk dat ik een aandoening heb. Elke keer als mijn lul hard wordt, zwellen mijn aders zo erg op dat mijn piemel blauw word. 
Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet doen. Een vriend van mij heeft het aan de hele school verteld. Ik dacht dat ik hem kon vertrouwen. Nu lacht de hele school me uit. Zelfs mijn ouders schamen zich voor me, omdat mijn piemel blauw is. Ik heb meerdere keren nagedacht over zelfmoord. Ik heb alleen nog geen poging gewaagd. Mijn ouders vonden dat ik zwak was en vonden dat ik voor mezelf op moest komen. 
Ik kon hier niets over vinden op het internet. Ik twijfel of ik naar de dokter moet gaan omdat ik niemand  meer vertrouw. Misschien heeft de dokter hier niks tegen. Dan komen er nog meer mensen achter dat ik een rare piemel heb. 

Ik heb echt advies nodig van jullie. Ik heb namelijk echt een hele moeilijke tijd. Zelfmoord lijkt de enige uitweg voor mij op dit moment.

 

(Marianne niet verwijderen)
 


5 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Heel vervelend zou niet weten hoe dat kan maar bij zelfmoord gedachtes zou ik 0800-0113 bellen

Badge

Ik wist het. De hele wereld denkt zo over mij.

Reputatie 4
Badge +3

ik ben zelf een meisje maar ik wil ff zeggen dat het nogal gemeen is van die vriend en je ouders, ik denk zelf ook wel eens aan zelfmoord maar probeer hier met anderen over te praten, dit kan vaak ook anoniem. en anders kan je altijd bij de doctor langs die heeft dit waarschijnlijk wel vaker gezien en gaat er zeker niet gek over doen.

Reputatie 3
Badge +3

Hallo, ik heb hulp nodig.
Het is misschien raar, maar ik denk dat ik een aandoening heb. Elke keer als mijn lul hard wordt, zwellen mijn aders zo erg op dat mijn piemel blauw word. 
Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet doen. Een vriend van mij heeft het aan de hele school verteld. Ik dacht dat ik hem kon vertrouwen. Nu lacht de hele school me uit. Zelfs mijn ouders schamen zich voor me, omdat mijn piemel blauw is. Ik heb meerdere keren nagedacht over zelfmoord. Ik heb alleen nog geen poging gewaagd. Mijn ouders vonden dat ik zwak was en vonden dat ik voor mezelf op moest komen. 
Ik kon hier niets over vinden op het internet. Ik twijfel of ik naar de dokter moet gaan omdat ik niemand  meer vertrouw. Misschien heeft de dokter hier niks tegen. Dan komen er nog meer mensen achter dat ik een rare piemel heb. 

Ik heb echt advies nodig van jullie. Ik heb namelijk echt een hele moeilijke tijd. Zelfmoord lijkt de enige uitweg voor mij op dit moment.

 

(Marianne niet verwijderen)
 

Hoi, ik denk dat het slim is om naar de dokter te gaan. Doktoren zijn altijd te vertrouwen! Ze hebben daar ook een soort ondertekening voor gedaan. (Marianne correct me if I'm wrong) Een dokter vind ik zelf altijd fijn als ik een probleem heb, die hebben bijna alles al eens gezien, en ze zijn niet zo ongemakkelijk. Dus ik zou daar vooral heen gaan.

Heyy

Het is niet omdat er niks over op internet staat dat dokters er niks tegen hebben. Het beste wat je kunt doen is gewoon langsgaan, dokters hebben beroepsplicht, ze mogen niks zegen over wat er in hun dokterspraktijk gebeurd. Dokters kun je echt wel vertrouwen! Misschien is het wel iets heel simpel en is het heel snel op te lossen, dan is het toch handig om naar de dokter te gaan zodat het weg is.

Mensen op school zullen dat soort dingen wel vergeten, dat is even grappig maar na een tijdje is de fun ervanaf. Ga er gwn niet teveel op in, dan gaat de fun er nog sneller vanaf.

Reageer