Vraag

Biseksueel of niet?

  • 25 October 2021
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

ik ben een meisje en ik twijfel heel erg of ik biseksueel ben of hetero, Ik heb al met beide seks gehad en vond dat allebei heel fijn. Maar het enigste is ik ben alleen seksueel aangetrokken tot meisjes en niet emotioneel. Ik zou bijv nooit verliefd worden denk ik op een meisje. Ben ik dan biseksueel of hetero? 


2 reacties

Heyy je bent niet op meisjes verliefd alleen sex en met jongens vind je emotioneel en sexueel fijn dan zou ik zeggen dat je misschien iets meer over jezelf moet ontdekken en je gevoelens hopelijk heb ik je hiermee kunnen helpen succes 

 

Reputatie 1
Badge +1

Seksualiteit is fluid. Je kan zelf invullen wat jouw seksualiteit is en je hoeft er niet altijd een label op te plakken. Zo voel ik me vaak meer emotioneel aangetrokken tot meisjes, maar seksueel meer tot jongens. Het heeft vast een of ander label, maar dat vind ik altijd een beetje onzin. Om je zelf zo in een klein hokje te drukken. Ik label mezelf sowieso liever niet, en als iemand het vraagt val ik op iedereen. 

Ik kan niet tegen jou zeggen dat je bi of hetro bent, ik zal gewoon lekker experimenteren, en het voor je zelf invullen. Neem vooral de tijd, je bent nog jong en hoeft echt niet nu alles al te weten. 

Reageer