Vraag

Biseksueel en een oog op iemand.

  • 7 May 2019
  • 0 reacties
  • 144 Bekeken

Badge
Hallo mensen!
Ik had een vraag.
Ik ben dus (denk ik) bisexueel aangezien ik opgewonden van meiden, maar ook net zo goed van jongens word en ik zit nu in de brugklas. Ik wil alvast iets zeggen (Ik ben mentaal wel hoger aangelegd) dus volwassen advies kom maar op. Oke in groep 7 zat ik dus in de kleedkamer en die jonge was best wel gespierd. We hadden een combinatie klas dus zat hij in groep 8. Ik vond hem echt heel erg aantrekkelijk. Ben ook is met mijn achterwerk tegen zijn pik gegaan (onbewust), maar ik was wel echt aangetrokken. Hij vond het ook niet erg. Dat was de laatste paar weken voor de vakantie en ik wou eens wat met hem proberen, maar ik durfde dus niet toen. Hij weet hier ook niet van. Daarnaast hadden we niet echt een hele goeie vriendschap ofso, maar we maakte wel is een grapje. Nu heb ik haast geen contact meer met hem. Ik heb wel zijn nummer en we wonen wel in de zelfde stad gelukkig. Ik heb er ooit wel over nagedacht om nog contact met hem te zoeken toen ik in groep 8 zat vorig jaar, maar toen heb ik gezegd nee laat maar. Nu heeft hij een vriendin, maar ik zou toch wel is nog iets met hem seksueel doen, want ik voel me echt seksueel aangetrokken. Ik wil echt zijn relatie niet in de weg zitten ofso. Misschien daarna nog een goeie vriendschap.
Dus ergens bij hem thuis ofso. Wat vinden jullie er van en hoe kan ik hem benaderen? Ondanks dat we haast geen contact hebben.

0 reacties

Geen reactie

Reageer