binder

  • 22 December 2019
  • 10 reacties
  • 441 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Euhm

Ik weet niet of deze vraag hier thuishoort dus als het ergens anders moet hoor ik dat graag. Weet iemand hier een fysieke winkel in Almelo waar je binders kunt passen en kopen? 


10 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Wat zijn binders

Ook geen idee wat het is maar Google is je beste vriend😉

Binders kun je om je borsten doen waarom ik en Jaap06. Ik heb geen idee waar in Almelo je een binder kunt passen en kopen aangezien ik niet in Almelo woon.

-Dr8gon99

hey mitchel 

 

sorry maar er is geen winkel voor binders in almelo. er is maar 1 vizieke winkel in Nederland en die is in Amsterdam. 

 

je weet wat de gevolgen kunnen zijn als je bind? 

ik heb mijn binders bij gc2b besteld

 

groetjes blue

Hey, 

Weet eigenlijk niet of daar een winkel voor is in Almelo. Als je niet wilt dat je ouders op je rekening kunnen zien dat je een binder hebt gekocht kun je ook met contant geld bijvoorbeeld een bol.com giftcard kopen bij de supermarkt en daarmee online betalen zonder dat het op je rekening staat

Wat zijn binders

Binders is wat transmannen gebruiken om hun borstkast plat te maken 

Misschien in een medische shop want zelf ben ik een transgender meisje en heb een penis maar in zo'n shop vond ik een plat schaaltje dat ik op mijn penis moet plaatsen en dan als ik een legging draag is alles mooi plat dus kan het zijn dat ze ook een top verkopen voor transgender jongens om de borsten te verbergen en heb je ziekenverzekering krijg je alles terug betaald maar dat geld voor tot 18jaar

Badge

Hey Mithcel,

De enige fysieke winkel zit volgens mij in Amsterdam, ik heb die van mij van gc2b gehaald. Moet wel zeggen dat er dan nog ongeveer 14 dollar verzendkosten bijkomen, wat best aantikt. Ik hoop dat je op de hoogte bent van de gevolgen als je te lang/verkeerd bind? Zo niet, moet je even goed naar kijken, dat is belangrijk voor je gezondheid en kan gevolgen hebben op het resultaat van eventuele borstverwijdering later (of het kan helemaal niet meer zelfs).  Ik hoop dat dit hielp, heb je nog vragen, mag je ze altijd stellen :-)

-bram.bean

Ik woon toevallig ook in Almelo en naast de erotheek in Almelo zit een sexshop misschien dat je daar het kunt navragen 

Suc6

Gr joey

Badge

Hey, 

Weet eigenlijk niet of daar een winkel voor is in Almelo. Als je niet wilt dat je ouders op je rekening kunnen zien dat je een binder hebt gekocht kun je ook met contant geld bijvoorbeeld een bol.com giftcard kopen bij de supermarkt en daarmee online betalen zonder dat het op je rekening staat

holy shit super bedankt ik lees dit net en omg nu hoeven mijn ouders het niet te weten 
bruh u just saved me 

Reageer