Vraag

Bijna verkrachting

  • 16 September 2018
  • 6 reacties
  • 596 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn 2 jaar oudere broer heeft mij gisterenavond toen mijn ouders niet thuis waren proberen te verkrachten. Gelukkig is het hem niet gelukt maar ik ben nu doodsbang voor hem. Wat moet ik doen???

6 reacties

Naar je ouders gaan en aangivten doen
Hey Romy,

Wat verschrikkelijk! Vertel het aan je ouders. Zij moeten hier zo snel mogelijk van op de hoogte zijn. Zij kunnen met je broer praten of iets dergelijks. Als je je kamerdeur op slot kan doen, kan je dat misschien doen. Dat helpt je misschien om je voorlopig iets veiliger te voelen. Maar de belangrijkste tip die ik je kan geven is het aan iemand vertellen, het beste je ouders. Het klinkt misschien eng of vreemd om erover te moeten praten, maar dat is echt waar de beste oplossing.

Ik hoop dat alles uiteindelijk goed komt.

Groetjes DreamerForever
@kappa123 dat durf ik niet
@dreamerforever ik durf dat niet ik ben dan bang dat mijn broer mij iets aan gaat doen als hij dat hoort
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Dat moet een erg vervelende ervaring geweest zijn voor jou. Ik denk ook dat je het beste je ouders kunt inlichten. Raap al je moed bij elkaar en spuug die woorden uit je mond. Mocht je dit nou echt niet kunnen/willen vertel het dan tenminste aan iemand anders zodat je in ieder geval je verhaal even kwijt kan.
Ik begrijp dat je het spannend vind om dit tegenover je ouders te vertellen, maar bedenk als je nu geen actie onderneemt kan het zomaar nog eens gebeuren. Daar zit toch niemand op te wachten en is ook niet nodig. Heel veel succes in ieder geval en hopelijk zal dit niet onbestraft blijven.
@daan. Ik zou niet weten hoe. Heb heeft gezegd dat hij mij wat aan zou doen als ik het tegen mijn ouders zou zeggen of tegen wie dan ook

Reageer