bijna sex gehad met een vriend... maar hij heeft den vriendin

  • 27 February 2021
  • 3 reacties
  • 1265 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Waarom gebeurt dit ook altijd bij mij…?! Ik was vorige week dinsdag bij mijn beste vriend om te chillen enz (ik ken hem al 4 jaar en hebben 2 rel gehad, nu zijn we heel close als vrienden) hij heeft niet zo’n hele grote kamer dus meestal zitten we op het bed en zijn we een beetje aan het kloten. Sinds een aantal weken heeft hij een vriendin. Hij is een x bij haar geweest want ze hebben een verre afstands relatie maar toen heeft hij een bj van haar gekregen. Wij zijn ook zo close dat we dus echt alles vertellen. Nou ja nu waren we dus op zijn kamer aan het kloten en ik lag op zijn bed omdat ik moe was en hij was wel is voor de grap over me heen aan het hangen omdat hij weet dat dat een van mijn zwakke punten is. Maar sinds die bj is hij zelf ook heel horny. (Hij is ook nog maagd, ik niet) en na een paar x als grap over me heen gehangen te hebben hadden we een moment en begon hij mij te zoenen… dit vond ik niet heel erg maar hij heeft wel een vriendin, dus ik vroeg of hij dat nou echt wel wou. Op het laatste moment heb ik het toch maar gestopt want ik wou geen problemen… maar het ding is dus dat ik gisteren vroeg of hij spijt had en hij zei dat hij 10000% geen spijt had en dat hij het zo nog een x zou doen… en ik zou het ook best wel willen… wat moet ik doen??


3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hey @Emogoth2005

 

ik zou aan raden om hem te vragen om zijn vriendin te dumpen. Zodat jullie iets kunnen opbouwen. En ik denk dat die het wel gaat doen, omdat hij het 1000% weer wild doen. Hopelijk heb je hier iets aan.

Hey @Emogoth2005

 

ik zou aan raden om hem te vragen om zijn vriendin te dumpen. Zodat jullie iets kunnen opbouwen. En ik denk dat die het wel gaat doen, omdat hij het 1000% weer wild doen. Hopelijk heb je hier iets aan.

Hee thanks voor de tip! Het probleem is dus dat hij zegt dat hij haar wel echt heel leuk vind en ik geloof hem daar 100% in. Ik ken hem namelijk al zo lang dat als hij zou liegen dat ik het echt wel zou weten… maar ik denk dat als hij het weer opnieuw doet dat ik dat ga zeggen. Dankje!

Reputatie 5
Badge +6

Bro’s before hoes...

Reageer