bijna ontmaagd, maar ben ik te jong?

  • 22 July 2019
  • 6 reacties
  • 1406 Bekeken

Badge +2
Hi, vandaag was ik de hele dag alleen thuis en nodigde ik mijn beste vriend uit, na een tijdje verveelden we ons en gingen we een film kijken en zonder dat ik het door had was ik blijkbaar in slaap gevallen, want een tijdje later werd ik wakker met mijn hoofd op zijn schoot dus ik was zovan omg sorry maar hij vind het niet erg enmoest wel lachen. Toen de film was afgelopen keken we op netflix voor nog een film en toen kwam hij heel dichtbij zitten en even later begonnen we te zoenen uit het niks. Toen we gestopt waren voelde ik me r nogal ongemakkelijk bij dus dat zei ik tegen hem. Maar hij zei dat dat niet hoefde en begon zuigzoenen te geven etc. (Hij vroeg later wel of ik verder wou en ik zei ja aangezien ik nu heel opgewonden was, dus word niet boos op hem ofz) even later zat ik op zijn schoot met hem te zoenen en zei hij dat hij verder wou, maar dat wou ik niet dus gimg ik weer normaal zitten en ging hij naar huis. Hij vond het wel jammer maar hij zei dat ik er niks aan kon doen en hij niks ging doen dat ik niet wou.

maar het ding is ik wou wel verder maar ik heb het gevoel dat ik daar te jong voor ben (13, bijna 14)

6 reacties

Probeer anders een film te kijken met een seks scene
Badge
Hoihoi!

Als jij het graag wil, dan moet je het doen. Maar alleen als jij het echt wil. Als je het gevoel hebt dat jij nog echt te jong bent, dan moet je dat gewoon zeggen en het niet doen. Dit ligt helemaal aan jou, want er zijn best wel meer meisjes ontmaagd op hun 13e.

Ik hoop dat je hieraan wat hebt!
Als je leeftijd niet uit zou maken, zou je het dan willen?
Zoja; doe het lekker!
Zonee; niet doen, je moet niks doen dat je niet wilt.
Doe het wel veilig, je hebt geen zin in een zwangerschap of soa!
Xx
Leeftijd is maar een getal, als jij je er goed bij voelt om seks te hebben moet je dat gewoon doen
als je er aan toe bent dan kan het gewoon vind ik
Wat is 'te jong'? Daar is, buiten de wet, geen regel voor. Je kunt zelf het beste inschatten of je oud genoeg bent om een stapje verder te gaan.

Groet,
PJ

Reageer