Vraag

bijna hele dag vingeren

  • 6 February 2021
  • 10 reacties
  • 1366 Bekeken

Badge

hoi ik ben Marijke 12 jaar maar ik deed vroeger ook altijd al wel veel friemelen aan me spleetje maar sins een half jaar kan ik ook lekker klaarkomen maar ik wil nu bijna de hele dag vingeren en klaarkomen is dat gek? ben ik verslaafd?


10 reacties

Badge

Heyy!! Ik ben nu 13 en ik heb het precies hetzelfde als jij..ik denk dat het komt door de puberteit 

Badge

ja maar is toch raar de hele dag

 

Reputatie 7
Badge +19

Het is niet perse gek. Als je er maar geen last van gaat hebben. Daarmee bedoel ik dus dat je behoeftes zo groot zijn dat je op onmogelijke plekken of situaties dan dat wil doen. Maargoeddd dat is worst case scenario.

Badge

ja maar is wel zo

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Tja dan maar met iemand gaan praten of iest verzinnen waardoor je dat niet meer wilt. En jaa ehmm denk dat het toch niet overal kan dus...

Hee Marijke,

Het klinkt alsof je wel een beetje verslaafd bent aan vingeren. Waarschijnlijk komt dat ook omdat het een vrij nieuwe ervaring is en dan is het ook spannend om zulk soort dingen van je eigen lichaam te ontdekken. Je hormonen zullen hierbij ook een rol spelen.

De verwachting is dat je het op een gegeven moment wel minder zult gaan doen en dat je het dan alleen nog doet als je er echt zin in hebt.

Als je er zelf last van hebt, kun je ook nadenken over andere manieren om een prettig gevoel te krijgen ipv jezelf vingeren. Je bent in ieder geval niet de enige, zo kun je bijvoorbeeld hier lezen.

Groetjes,
Simply Me

ja, je bent verslaafd

 

ja, je bent verslaafd

 


Waarom zou een meisjes dat bijna alle dagen wil vingeren en klaarkomen verslaaft zijn ? En een jongen die 1 a 2 keer per dag lekker masturbeert het niet zijn ?

Badge

Ik ben een jongen ik doe het eigenlijk ook heel veel dus niet raar

Reputatie 1
Badge

ja, je bent verslaafd

 

Deze reactie, iedereen heel vriendelijk en jij van.. BATS JE BENT VErSLAAFD.. ahahah sorry ik vond het heel mooi

Reageer