Bijna 1 x seks

  • 29 January 2018
  • 4 reacties
  • 630 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey.

Ik heb pas geleden mijn eerste tongzoen gehad.
Mijn vriendje raakte me aan bij mijn borsten en toen giechelde ik gewoon.... toen deed hij mijn blouse uit... lag ik daar in mn hemd (daar onder een bh)...
Ik vond het een beetje awkward dus ging ik gewoon giechelen... mijn vriendje gaf me gwn kusjes op mn wang etc.
Ik bleef het awkward vinden en deed mn blouse weet aan.
Mijn vriendje zei dat ie eigenlijk wel seks met me wou....

Dus nu zit ik nog na te denken over het antwoordt, want ik wil op zich wel maar ik ben bang dat er iets gebeurd (zwanger worden ofz, want ik ben al ongesteld) ik ben dus bang voor zwanger worden enz. Wat kan daar allemaal tegen helpen? Sws condoom.


Groetjess Allii

4 reacties

Gebruik een condoom, en slik de pil. De kans is dan HEEL klein dat je zwanger wordt.
Hi Aliciaatje,

seks hoeft niet gelijk neuken te zijn. Je kunt elkaar ook eerst alleen strelen en daarna (een volgende keer) misschien vingeren/aftrekken en als jullie er aan toe zijn beffen/pijpen. Ik zou het stapje voor stapje doen, alles op zijn tijd. Dan krijg je ook niet zo snel spijt van dingen. Doe alleen wat je zelf wilt, niet omdat de ander het wil. Praat er met elkaar over.

Via de link kun je meer lezen https://www.sense.info/seks/de-eerste-keer
Ik vind het wel een coole site met heel veel info

Oh ja, doe het altijd veilig, dus liefst condoom en pil. Condoom helpt ook tegen SOA's.

Groetjes,
M&M's
Hi, ik heb voor je een vraag: Ben je geil? Zoja, kan je het met hem proberen. Als je het niet durft, kun je altijd nog pijpen of je laten beffen? Als je het beide niet wilt, misschien moet je het dan uitmaken of het er met hem over hebben? Gr. mij
Badge +5
Ik sluit me aan bij M&M! Doe alleen we je zelf wil, maar bijvoorbeeld elkaar uitkleden en elkaar strelen is al heel lekker en opwindend. Zo leuk om het lichaam van je vriend een beetje te ontdekken, en hem jouw lichaam te laten ontdekken. Elkaar dan eventueel aftrekken en vingeren is al best een grote stap en spannend. Als dat allemaal fijn en goed voelt, kun je altijd een andere nog verder gaan. Zorg dan dat je condooms hebt een liefst ook de pil slikt. Deze kun je gewoon via de huisarts halen zonder dat je ouders het weten (als dat een probleem is)

Reageer