Vraag

Bij vriend blijven slapen

  • 8 December 2019
  • 4 reacties
  • 1123 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben bij een school vriend blijven slapen .Mijn vriend en ik zijn 14 jaar . Rond 3 uur werd ik wakker om naar de wc te gaan . Toen ik weer op de kamer kwam.  Ik hoor de mijn vriend zachtjes ademen  halen . Ik weet niet wat me over kwam . Maar ben naar zijn bed toe gestapt . En ik ben onder de dons  over zijn  pyjamabroek beginnen wrijven op zoek naar zijn plasser . Om dat ik zijn plasser niet zo goed kon voelen , ging ik met mijn hand langst rand van de elastiek  in zijn pyjamabroek en boxer   En doe draaide hij zich op zijn buik . Ik schrok en was bang dat mijn vriend wakker zou worden . En ben ik weer op de matras gaan liggen . Van morgen vroeg ik of hij goed geslapen had en gemerkt of gehoord had dat ik naar de wc was geweest . Mijn vriend had mij niet naar de wc horen gaan .

 

Moet ik het er met hem over hebben ?  Wat is voor mijn nu het beste ?


4 reacties

Ach, als hij niets gemerkt heeft is het voorlopig nog niet zo erg. Maar als je echt gevoelens voor hem ontwikkelt moet je miss eerst vertellen dat je bi\homo bent. Zover zijn we echter nog niet. Als er niks meer gebeurt zou ik het zo laten. Dan maak je het niet erger dan het is. 

Ik vind die vind wel leuk . Hij is best wel de mooiste jongen uit onze klas  . En goed in alles .

Ik heb het heel moeilijk gehad vandaag . Ik het beeld van de schoonsslaper niet uit mijn hooft zetten . En wou het er wel met mijn schoolvriend over hebben . Mijn schoolvriend zit bij algemene vakken wel naast me in klas .

Je wilt het vertellen, goed. Maar doe het dan niet in de klas. Zeg get dan wanneer jullie met 2 alleen zijn. In de klas zijn er altijd mensen di het leuk vinden om gesprekken af te luisteren. Als je het dan vertelt. Duurt het niet lang eer heel de klas het weet.

Reageer