Skip to main content
Vraag

bij JONGENS op de kamer op kamp…

• June 7, 2025
  • 8 reacties
  • 1736 Bekeken

Ster
Forum|alt.badge.img+1

Hoi ik ben S,

ik ben 13 en ga volgende week op kamp daar heb ik heel veel zin in alleen er is een probleem. Omdat er meer jongens zijn dan meisjes is er één slaapzaal waar jongens en meisjes bij elkaar zijn. Helaas ben ik In die slaapzaal geloot. De jongens vinden dat heel leuk en ik heb al van een vriendin gehoord dat haar vriendje met de jongens gaat aftrekken enzo. Ik ben ook vrienden met een van die jongens en hij zegt dat ze iets heel geils gaan doen. Ik vind dit niet leuk en wil graag gwn normaal slapen op kamp   
heeft iemand tips/advies hoe ik dit moet overleven. 

8 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 7, 2025

Als je je niet veilig voelt, kunnen ze je echt niet verplichten om bij de jongens te slapen. Weiger. Of vraag dat er een volwassene ook in de zaal komt slapen om een oogje in het zeil te houden.

En geloof die jongens niet, hun mond is altijd groter dan hun daden. Hoogstwaarschijnlijk gaan ze gewoon braaf slapen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 9, 2025

Hoi 

Hoe is het gegaan op kamp?

Ik heb afgelopen schooljaar ook op kamp. Geweest.

Ik zat op kleine school dus jongens en meisjes ook 1 zaal

Groet Niek

Forum|alt.badge.img+4

Geef het aan bij de leiding, maar als het even kan zou ik niet het hele verhaal vertellen, anders kom je misschien bekent te staan als een snitcher. Je kunt gewoon zeggen dat je liever niet in die slaapzaal wilt.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 9, 2025

Hey,  ik snap zulke jongens niet maar oké. Waarschijnlijk zoals ​@Diana  zegt is het allemaal geklets. Ik kan me voorstellen dat je daar niet wil liggen. Misschien zijn er meer met jouw standpunt. Je kunt dit best aangeven bij de school of leiding. Ze moeten jouw wensen respecteren.  Liefs, Tover xxx

Ster
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 9, 2025

onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

@Niek12 

Het ging wel oké want de leerkracht ging op ons controleren omdat een paar andere meiden het ook niet leuk vinden  dus er is niks gebeurd 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 9, 2025

@Ster gelukkig,. Jongens  vallen  in het echt reuze mee.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 9, 2025

onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

@Niek12 

Het ging wel oké want de leerkracht ging op ons controleren omdat een paar andere meiden het ook niet leuk vinden  dus er is niks gebeurd 

Dat mooi 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 10, 2025

Dag S Ik weet niet hoe het nu op een schoolkamp ga bij het slapen in een zaal Maar ik ging voor de val van die pony Ook op school en pony kamp Ik weet het niet of heb het nooit gezien . Dat jongens en meisjes in groep rare dingen doe als samen rukken of sex hebben Het zou gewoon  zijn  dat het ook niet gebeurd In jou slaapzaal