Skip to main content
Vraag

Bij een stijve penis kan ik mijn eikel niet zien door voorhuid

• August 2, 2025
  • 11 reacties
  • 580 Bekeken

Hallo allemaal

Ik wil het kort maken ik krijg tijdens een erectie mijn eikel niet uit mlijn voorhuid .

Wat kan ik hier aan doen ?

Alvast bedankt

Groetjes AnoP

11 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Misschien een zalfje gebruiken van de apotheek vandaan?

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 2, 2025

uhm ik denk dat je dan last hebt van een lange voorhuid, hier is helemaal niks mis mee hoor (ik heb het zelf ook), maar vlgm is de enige manier dus zeg maar chirugisch.

correct me if im wrong tho

Cool_Fish147
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 2, 2025

Hey! Ik had dit zelf ook ongeveer een jaar geleden. Wat voor mij hielp was om mijn voorhuid rustig steeds een beetje verder terug te trekken (dit kan meerdere dagen tot maanden duren dat is niet erg). Gewoon stap voor stap, en alleen als het geen pijn doet 😉. Het is een beetje zoals leniger worden: hoe vaker je het doet, hoe beter het gaat. Hopelijk heb je er iets aan! Forceer het niet te veel en stop even als het pijn doet.

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 3, 2025

Wat bedoel je? Dat je voorhuid nog over de eikel heen zit bij een erectie? Dan kun je je voorhuis gewoon naar achteren schuiven, of zit hij echt vast? Dan kun je inderdaad het beste naar een dokter gaan.

• August 3, 2025

@AnoP  heb je daar last/pijn aan bij het aftrekken? Misschien als je onder de douche staat iedere keer een stukje verder naar achteren trekken tot het pijn begint te doen en dan stop je. Dat herhaal je iedere keer als je onder de douche staat. En anders toch echt naar je huisarts. Niet bang zijn die zien elke dag piemels, en als je daar een stijve krijgt is dat natuurlijk alleen maar beter

• Topic-opener
  • August 3, 2025

Allemaal al heel erg bedankt ik ga het zeker proberen iemand nog tips of vragen ?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 3, 2025

Misschien is je voorhuid te strak. Dat was bij mij ook zo en toen ben ik besneden. Nu zie je dus altijd de eikel. Is wel even wennen maar ik vind het mooier en het is ook hygiënischer.

• August 4, 2025

@Kevlar  je zegt dat het hygiënischer is als je besneden bent dat vind ik raar. Ik heb nog best een lange voorhuid en ik kan het bij een slappe en stijve probleemloos helemaal terug schuiven. Ik douche zo’n 2x per dag. Elke ochtend en na het sporten schuif ik mn voorhuid terug om het daar schoon te maken. Dus rondom m’n eikel is het altijd schoon. En ik vraag me af als je besneden bent en je blote eikel zit tegen het stof van je onderbroek aan dat er altijd nog wat urine vlekjes  in je onderbroek zit ook al is die gewassen 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 4, 2025

Als je 'm goed kunt wegschuiven en regelmatig wast is dat natuurlijk ook oké. Die urnievlekjes heb ik geen last van, je kunt juist heel goed uitdruppelen zonder voorhuid en ik weg het laatste druppeltje dan nog af met een WC papiertje. 

• August 24, 2025

Ik denk niet dat het een probleem hoeft te zijn. Heb je geen pijn? Dan lijkt er niks aan de hand. Doet het wel pijn als je hem verder terug probeert te trekken, ja dan zou ik het gewoon niet doen. Als het met je voorhuid over je eikel allemaal gewoon werkt. Ik neem aan dat je sperma wel gewoon eruit kan komen? Kijk als dat nou niet zou gebeuren zou ik me pas zorgen maken dus voor als je ooit kinderen wilt krijgen ofzo. Ik neem aan dat je geen probleem hebt met plassen?

• August 27, 2025

@AnoP  je kunt het ook proberen als je onder de douche staat of in bad zit