Bi seksueel

  • 2 March 2020
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben 12 jaar oud en een meisje ikben vandaag ‘uit de kast gekomen’ vanwege dat ik bi ben nu durf ik het mijn ouders het niet te vertellen omdat ik bang ben dat ze boos reageren. want van ons geloof mag je dat niet zijn ook al zijn we niet erg ofz gwn normaal. Ik verlang ook al naar een vriendin of vriend en sex maar ja soms hoop ik dat mijn gevoelens voor meiden stoppen maar het lukt niet wat moet ik doen en hoe moet ik het aan mijn ouders vertellen????


3 reacties

Ik denk dat als je een rustig moment kiest (maar niet te lang uitstellen!) waarbij beiden aanwezig zijn en (als je die hebt) je broetjes/zusjes even uit de buurt zijn en dat je dan zegt van: ‘Ik heb iets wat ik met jullie wil delen...’

 

Eventueel kan je het ook eerst alleen je moeder/vader/opa/oma of wie dan ook vertellen en die helpt je vast met het verspreiden van het nieuws met de rest. Ik hoop dat deze tips zullen helpen en veel succes!

Hier lift ik even op mee want ik heb dit ook op dat ik geloof na dan

 

Weet niet of het te laat is, maar je bent 12. Je hormonen vliegen alle kanten op. Vandaag kan je verliefdheid zich richten op een jongen en over een maand op een meisje. 

Je kunt dus ook niet veel met zekerheid tegen je ouders zeggen, behalve dat je iets voelt.  Dat zegt niets over met wie je straks thuiskomt of met wie je later trouwt.

Daarbij slaat ‘bi’ op aantrekkingskracht.  De allermeeste mensen die ‘bi’ zijn, komen uiteindelijk toch doodgewoon met een doodgewone heteropartner thuis. 

 

Dus doe lekker rustig aan. Er is geen enkele reden om nu meteen met grote haast allemaal grote verklaringen de wereld in te sturen. 

Reageer