Skip to main content
Vraag

bh vastmaken

• January 15, 2025
  • 5 reacties
  • 377 Bekeken

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4

Hai, heg is gelukt ik heb een bh alleen het lukt me niet om hem zelf vast of los te maken… hoe doen jullie dit? 

5 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii,

Als je een bh hebt met haakjes kun je hem voor dichtmaken en dan draaien en je armen er door doen. Hetzelfde als je hem af doet maar dan andersom ;). Armen eruit omdraaien dat de haakjes voor zitten en klaar.  🙂

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • January 15, 2025

Ik had er ook eerst moeite mee en deed het zoals ​@Boterbloempjee het zegt, maar als je het even oefent lukt het wel.

Je kunt het eerst met een bh met één haakje proberen. Ik begrijp dat het je eerste bh is? Dus dan zul je nog niet zo heel grote borsten hebben en kun je met een bh met één haakje volstaan. Later met twee zal dan ook geen probleem meer zijn. 

Succes in elk geval! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 16, 2025

Hee wat goed! Ik sta zelf iets voorover en laat m'n borsten in de cup ggaan en dan rechtop staan en bandjes sluiten. 

Hoe reageerde je moeder toen je het vroeg?

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 16, 2025

Hey ​@Juultje6, ze reageerde eigenlijk heel goed! Ik vroeg eerst naar haar eerste bh en toen vroeg ze of ik er misschien ook een wilde en ik zei dat ik last had met rennen en ik dat wel fijn vond. Toen zijn we de volgende dag naar de stad gegaan en hebben we twee bh’s gekocht. Een met cup AA en een voor iets later cup A. Alleen ik had 70AA maar dat was toch te klein dus we gaan die ruilen voor 75AA. En misschien gaan we ook nog naar Liberia zei ze want deze zijn van de Hema 

@Boterbloempjee ​@Nanoniem2011 ​@Juultje6 bedankt voor de tips ❤️

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 6, 2025

Eerst dichtmaken en dan draaien   zo doe ik hem soms aan was en tip van me oma die nee moelijk zag dien