Skip to main content
Vraag

bh van nicht geroken

• July 19, 2025
  • 11 reacties
  • 623 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik (m.16) ben verliefd op mijn nicht(f.15) ik hou van haar ze is heel mooi en vandaag had ik de kans om tussen de was te ruiken naar haar bh ik ben al jaren verliefd op haar maar ik weet niet hoe het gaat aflopen ze heeft een normale lichaam dat mooi is en zachte borsten ik heb nog nooit iets gedaan met haar maar ze praat echt schattig en lacht schattig.

Wat moet ik doen we zijn moslims maar ze is echt mooi.

Ik heb haar nummer via iemand gekregen maar ze is zo snappie high class maar steeds schattig

Ik moet gaan doei antwoord a.u.b.

Bericht samengevoegd door de Kindertelefoon

11 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 16, 2025

Ik wil echt graaag in haar komen en liefst dat ze me droog berijdt ook

• July 16, 2025

Hey ​@Anonimeoejo2d9 

Ik snap het wel , maar ze is nog steeds famillie dus stel je voor andere famillie leden komen dit te weten ?

Groetjes Anop

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 16, 2025

Mooi dat je van je nichtje houdt maar je zoekt toch beter een ander meisje.  Weinig ouders vinden incest fijn.

En ruik niet meer aan haar ondergoed - gun haar haar privacy.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 16, 2025

Aight dank u mensen ik ruik al niet meer naar haar ondergoed maar alleen zo naar bh en t-shirt ze heeft zo'n lekkere geur. Ik ga proberen te stoppen maar ze is echt wel cute.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 25, 2025

UPDATE! IK HEB HAAR NUMMER GEVONDEN 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 25, 2025

Is zij een beetje geïnteresseerd in jou? Een leuke relatie komt van twee kanten.

Dat je zo blij bent dat je haar nummer gevonden hebt klinkt echt wel creepy. 

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 3, 2025

Ga gewoon op zoek naar iemand anders in je klas bijvoorbeeld. Heb in ieder geval geen seks met haar. Dat is incest en daar heeft niemand zin in. Stop ook maar met aan haar ondergoed ruiken, dat is erg ongepast en een ernstige schending van haar privacy.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Hoi ​@Anonimeoejo2d9

Dit is een best lastige situatie, vooral omdat jullie familie van elkaar zijn én jullie ook moslims zijn. In de islam wordt een relatie tussen neef en nicht vaak niet toegestaan om te trouwen, en er zijn duidelijke grenzen rondom omgang en gevoelens. Het is belangrijk om respect te hebben voor jezelf, haar en jullie geloof.

Mijn advies is om je gevoelens rustig te bekijken en niet overhaast te handelen, zeker omdat je ook respect moet hebben voor haar grenzen en jullie familieband. Praat er eventueel met iemand over die je vertrouwt, zoals een familielid, imam of een goede vriend, zodat je niet alleen met die gevoelens blijft zitten. Focus ook op vriendschap en respect, en geef het tijd.

Verliefdheid kan soms heel sterk zijn, maar het is belangrijk om keuzes te maken die goed zijn voor jou en voor haar, zonder dat het ingewikkeld wordt of voor problemen zorgt. Hoe voel jij je hierover momenteel?

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 10, 2025

Hey update op dit topic ik heb niets geprobeerd heb jullie advies gevolgt maar heb nog steeds gevoelens voor haar

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 10, 2025

Alr ik stop dan wel thanks for de advies ik vind haar gwn cute en haar bh zie je door haar kleren ik wordt hard van haar

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 10, 2025

Dat je haar geil vindt is prima. Doe er gewoon niks mee en ga ook niet aan de bh van je nicht zitten ruiken. Niemand heeft zin in incest.