Skip to main content
Vraag

Bh of niet?

• June 22, 2025
  • 22 reacties
  • 1681 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey, ik vroeg me af of meiden nu met dit warme weer een bh dragen of liever zonder?

alleen een topje of een tshirt misschien??

Ging je ook weleens topless naar het strand en keken toen veel jongens/mannen naar je?

Dankje voor je antwoord en vertel even hoe oud je bent ook

22 reacties

• June 22, 2025

Hii

Ik draag dan meestal bh + korte mouwen t shirt en een kort broekje. Ben 15!

xx Lieve

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 22, 2025

En topless aan het strand? Of nooit?

Liefs

• June 22, 2025

Hii

Nee dat heb ik nooit gedaan 😉

xx Lieve

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 22, 2025

Thuis  en in de tuin zonder bh, gewoon shirtje.

Buiten wel met bh.

Nooit topless op strand geweest (ik ga sowieso niet vaak naar het strand).

16.

• June 22, 2025

Hallo, ik ben 14.

Leuke vraag. Liever niet eigenlijk, ik ben sowieso niet zo'n fan van bh's maar ja. Ik heb namelijk een nogal donkere wijnvlek die mijn hele linkerborst bordeauxrood maakt, dus ik draag altijd donkere en zwarte bh's/kleding maar met die zon is dat niet zo leuk, dus dan draag ik toch maar een bh. Als ik gewoon de hele dag thuis ben doe ik eigenlijk nooit een bh aan, maar ja. Topless in het openbaar doe ik sowieso nauwelijks, ik heb het weleens gedaan toen ik 's nachts een strandwandeling maakte en het best warm was, maar ja, er was toen ook niemand. 

Groetjes

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 22, 2025

Durven meiden.ook weleens zonder onderbroekje of slipje in een kleedje of rokje buitengaan?

• June 22, 2025

Hii

Ik niet, voel me niet veilig dan.

xx Lieve

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 22, 2025

Durf je thuis wel?

• June 23, 2025

Hallo,

Nooit gedaan, er eigenlijk nooit over nagedacht. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat lekker zit. En voor de rest sluit ik me aan bij wat ​@Lieve2009 zei, dat ik me daar niet veilig bij zou voelen. 

Groetjes

• June 23, 2025

Hii,

Nee ik draag er altijd wel wat onder, maar draag sowieso niet zo vaak rokjes. 

xxx Lieve

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 23, 2025

Ik draag altijd bhs zelf. Al is het een keer een sport bh. 

• June 23, 2025

Durf je thuis wel?

Ja in principe wel, maar ik doe het toch niet want ik kan me niet voorstellen dat dat lekker zit

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 23, 2025

Hey natuurlijk_roodharige, bedankt voor je reactie…

Maar loop je thuis weleens naakt rond of naakt slapen ?

En als je ergens gaat logeren (bij jongens of meisjes)

Liefs xxx

• June 24, 2025

Hallo,

Thuis hangt het van de temperatuur af. In principe slaap ik wel in een soort pyjamashirt (geen broek, wel onderbroek uiteraard) zonder bh, maar als het warm is dan slaap ik dus alleen in onderbroek.
Ik loop eigenlijk nooit naakt rond thuis want dat is gewoon koud, maar weleens gewoon zonder beha (wel met iets eroverheen), wel als ik ga douchen uiteraard.

Ik logeer niet zo vaak, wel bij mijn opa  en oma, daar slaap ik meestal zoals thuis (met pyjamashirt) tenzij het te warm wordt. Bij mijn andere opa hetzelfde.
Vroeger logeerde ik weleens bij vriendinnen, daar eigenlijk ook hetzelfde. Bij jongens heb ik nog nooit gelogeerd.

Groetjes

J.R.
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 24, 2025

Ik ben 13 en ik doe altijd een een bh aan, tenzij er een bh in het topje zit, als ik een strapless top draag doe ik ook geen bh, ik heb een jurkje met spaghettibandjes waar ik geen bh onder doe ja dat. Topless op het strand doe ik niet aan, thuis loop ik weleens rond in alleen een oversized shirt maar alleen als ik net uit de douche kom.

Groetjes J.R.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 25, 2025

Hi,

Ik daar bijna nooit een bh, alleen bij sporten of als mijn topje wat doorzichtig is.

Op het strand lig ik wel topless, maar alleen als er geen rare mensen om me heen liggen, die misschien wel een foto zouden maken.

ik ben 17

Groetjes, Kim

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 25, 2025

Durven meiden.ook weleens zonder onderbroekje of slipje in een kleedje of rokje buitengaan?

Het is enorm spannend, in de zomer doe ik dat best vaak samen met mijn beste vriendin Amber.

Kim

• June 26, 2025

Ik draag bij warm weer thuis nooit geen bh maar gewoon een shirt of topje

als niemand thuis is, en/of ik zit in de tuin dan ga ik wel topless (er is geen inkijk van buren ofzo) zonnen

als ik naar buiten ga draag ik meestal een soort sport bh maar ik ga ook wel zonder bh maar met donkerkleurig ondoorzichtig shirt naar buiten - ik heb geen enorme borsten dus daar heb ik geen probleem mee

Topless heb ik ook gedaan op strand, in bos en park, bij zwemmen in meer, random plekken op vakanties en uitjes. Op strand kijken jongens (én meisjes) wel, de andere plekken daar was niemand in de buurt en dan gaat soms al de rest ook uit als het kan - maar dat heeft niks met de oorspronkelijk vraag te maken :-) 

15+

Forum|alt.badge.img

Ik zou zeggen ga naar een naakt strand scheelt een hoop hitten😂

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 9, 2025

ik vroeg me af of meiden nu met dit warme weer een bh dragen of liever zonder?

Alleen als ik  thuis zonder bh 

alleen een topje of een tshirt misschien?? 

In huis wel 

Ging je ook weleens topless naar het strand en keken toen veel jongens/mannen naar je?

Op vakantie  wel gedaan in Spanje  er keken wel een  jongen naar mij maar ik was niet alleen gelukkig 

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 25, 2025

Hey, ik vroeg me af of meiden nu met dit warme weer een bh dragen of liever zonder? Ik draag überhaupt niet vaak een BH, meestal niks met een jurk of een korset.

Ging je ook weleens topless naar het strand en keken toen veel jongens/mannen naar je? Topless eigenlijk nooit en ik ga alleen naar het strand als het koud en nat is lol maar Mannen mogen kijken wat ze willen, val toch niet op ze.

Ik ben 18 at hunc diem.

Dankje voor je antwoord en vertel even hoe oud je bent ook

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 10, 2026

Hey, ik vroeg me af of meiden nu met dit warme weer een bh dragen of liever zonder? Nou naar school wel maar dan thuis gaat het uit 

alleen een topje of een tshirt misschien?? Thuis dan topje maar dan geen bh .ik dacht ik alleen thuis met beste vriendin we hadden allebei   jurkje aan met V hals  zonder bh toen kwam mijn vader met vrienden thuis en dat vond mijn vader niet zo leuk maar hij had ook niets gezegd daar over  nu zegd hij het voor de tijd en alls naar school of wat dat we weg gaan  dan wel een bh 

Ging je ook weleens topless naar het strand en keken toen veel jongens/mannen naar je? Was op vakantie in Spanje met beste vriendin ja kwam er een leuke oudere  jongen bij ons zitten die ook bij ons in hotel zit leuk middag gehad met ons 3 en. Hij  vond ons mooi meisje met mooie lichaam en 

Dankje voor je antwoord en vertel even hoe oud je bent ook ik ben 15  en mijn beste vriendin ook 15